י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הסיוט הגרוע ביותר

נחש באורך 1.2 מטר, הוצא מפיה של אישה

אזרחית רוסיה חוותה ניתוח מטלטל, כאשר מגופה נשלף נחש שלם באורך 1.2 מטר, שנכנס דרך גרונה תוך כדי שינה בשטח פתוח • הניתוח הנדיר תועד והופץ ברשת והפך לויראלי

נחש באורך 1.2 מטר, הוצא מפיה של אישה
נחש צילום: unsplash

מקרה יוצא דופן ברוסיה. אשה שלא חשה בטוב והגיעה עקב כך לבית חולים מקומי, הועברה להרדמה כללית לאחר שהרופאים הבחינו בגוף זר גדול במיוחד בבטן. מאוחר יותר, שלפו הרופאים מבטנה של האישה דרך הפה, נחש. 

הנחש שהוצא מפי האישה, נכנס לתוכה בזמן שישנה. תיעוד של הרגע המחריד בו הוצא נחש באורך 1.2 מטר מפי האישה הרוסיה, הפך לוויראלי ברשתות החברתיות.

האירוע התרחש בכפר לבאשי במחוז דאגסטן שברוסיה, כאשר האישה ישנה בחצר ביתה, על פי הדיווח ב'דיילי מייל', לאחר שחשה ברע, הלכה לבית החולים והועברה להרדמה כללית לאחר שהרופאים הבינו שיש משהו בבטן. מאוחר יותר, הרופאים הוציאו את הנחש מפיה של האישה, כשעל פניהם פחד גדול בזמן שהם שלפו את הנחש מהאישה, אך לא ברור אם הנחש היה מת לאחר שיצא. על כל פנים האישה מאושפזת ומתאוששת מהטיפול המורכב בבית החולים.

בתיעוד נראה הרופא בהול, כשהוא מבין שמדובר בנחש וניתן לראות אותו נחרד בזמן שהוא משליך אותו לפח בבית החולים. על פי הדיווח, משרד הבריאות בדגסטן עדיין לא התייחס לאירוע.

מאז ששותף ברשת, הסרטון עורר כמה תגובות, וחלקם כינו אותו "הסיוט הגרוע ביותר".

נחש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד