י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שוחרר מבית החולים

החיד"א אברג'ל: "אני לא מאחל לאף אחד לחלות בנגיף"

הגאון רבי חיים יוסף דוד אברג'ל ראש מוסדות 'רב פעלים קול רינה' בנתיבות שוחרר בחסדי שמים ממחלקת קורונה בסורוקה לאחר שסבל מקשיי נשימה בעקבות הנגיף בו נדבק • עם שחרורו הודה לצוות שטיפל בו והזהיר לשמר בכל ההשתדלות האפשרית מהנגיף

החיד"א אברג'ל: "אני לא מאחל לאף אחד לחלות בנגיף"
החיד"א אברג'ל צילום: באדיבות המצלם

הגאון רבי חיים יוסף דוד אברג'ל המכונה החיד"א המשמש כראש מוסדות 'רב פעלים קול רינה' בנתיבות כממשיך דרכו של אביו הגאון רבי יורם אברג'ל זצ"ל שוחרר אתמול (רביעי) ממחלקה פנימית קורונה.

הרב החיד"א בן 41 שוחרר אתמול ממחלקת הקורונה במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע לאחר שאושפז במשך שבוע במחלקה עקב שיעול וקשיים בנשימה מהם סבל לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

הרב החיד"א אברג'ל מסר בצאתו מבית החולים:"אני מודה לבורא עולם ולצוות המסור שטיפל בי במסירות רבה וקיבל אותי כמו הכנסת האורחים של אברהם אבינו. אני לא מאחל לאף אחד לחלות בנגיף כי הסבל הוא רב ואני מאחל רפואה שלמה לכל חולי עמו ישראל".

"אני מודה לפרופ' ויקטור נובק מנהל המחלקה וללנה גולדנברג, אחות אחראית וצוותם על הטיפול המקצועי המלווה במאור פנים ובשמחה מכל הלב והנשמה".

פרופ' ויקטור נובק, מנהל מחלקה פנימית קורונה בסורוקה מסר: "אני שמח על החלמתו של הרב שהייה מאושפז במצב קשה. זו ההזדמנות לחזק את המסר בקרב הציבור להישמר ולהקפיד על ההנחיות כדי למנוע את התפשטות הנגיף ואת ההדבקה".

בחודש חשוון תשע"ו הוכתר הגאון רבי חיים יוסף דוד אברג'ל המכונה החיד"א כממלא מקום אביו בראשות מוסדות 'רב פעלים -קול רינה'.

הרב אברג'ל הרב יורם אברג'ל קורונה בית החולים סורוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד