י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לשגריר מותר?

החתונה של בת השגריר מעוררת סערה

ההנחיות הופרו: בחתונה של בת שגריר ישראל בסין צבי חפץ, מתברר כי לא שמעו על הגבלות משרד הבריאות • באזור נפרשה אבטחה, ומחסומים הוצבו בכניסה לאולם, "הסיבה שהאבטחה פה כל כך כבדה זה אולי כדי שלא יראו מה הולך בפנים", אמר אחד האורחים.

החתונה של בת השגריר מעוררת סערה
מאבטחים, אילוסטרציה צילום: פייסבוק של Hanni Briga

אמש, לצד הפרסומים על שבירת שיא במספר הנדבקים היומי בנגיף הקורונה, מתפרסמים תיעודים מחתונה שערך שגריר ישראל בסין צבי חפץ לביתו. בתיעוד שפורסם על ידי חדשות N12 אנו מקבלים הצצה לחתונה המאובטחת שנערכה בחוות רונית. באירוע נכחו כ-150 איש - הרבה מעל המותר על פי הנחיות משרד הבריאות.

בתיעוד שפורסם נראים אורחים רבים שאינם שומרים על הנחיות משרד הבריאות ומסתובבים ללא מסכה או שמירה על ריחוק חברתי. מאבטחים פרטיים רבים היו שם, ואף הונחו מחסומים בכניסה על מנת למנוע מזרים להתקרב למקום האירוע. למרות האבטחה הכבדה והאירוע שנערך ללא שמירה על ההנחיות, על פי הדיווחים בחדשות N12 במשך שעתיים לא נצפה אפילו שוטר אחד באזור.

אחד האורחים אמר לחדשות N12 "בוא נגיד ככה - זה לא אירוע של 70 איש, הסיבה שהאבטחה פה כל כך כבדה זה אולי כדי שלא יראו מה הולך בפנים", זאת בזמן שלפי הנחיות משרד הבריאות התקהלות בשטח פתוח תכלול 20 איש לכל היותר.

יצויין שבמהלך החודש האחרון פורסמו מספר תיעודים של אירועים בציבור החרדי שגם בהם לא הייתה שמירה הדוקה על הנחיות משרד הבריאות ומשטרה פרסמו על פתיחה בחקירה ונתנו דוחו"ת למארגנים. בחתונה בחוות רונית לעומת זאת, על פי הדיווחים, במשך זמן רב המשטרה כלל לא נראתה באזור.

שגריר ישראל סין חוות רונית קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד