י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא נרגעים מההסכם

איראן: "רוע המשטר הציוני השתלט על איחוד האמירויות"

שר ההגנה האיראני התייחס להסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות ואמר כי "רוע המשטר הציוני השתלט על איחוד האמירויות". הזעם באיראן בעקבות ההסכם ההיסטורי לא שוכך. גם המנהיג הרוחני של המדינה תקף את ההסכם

איראן: "רוע המשטר הציוני השתלט על איחוד האמירויות"
עלי חמינאי צילום: רשתות חברתיות ערביות

הזעם האיראני על נרמול היחסים נמשך. אמיר חאתמי, שר ההגנה האיראני אמר בראיון לתקשורת האיראנית כי "נורמליזציה של היחסים בין איחוד האמירויות הערביות לבין המשטר הציוני זה מרושע", ואמר כי "פתיחת כינון יחסים עם המשטר הציוני, הוא בגידה גדולה באזור, ובגידה גדולה בעם הפלסטיני ובאומה האסלאמית".

הוא ציין כי "העבריינים צריכים להיות מודעים לכך שהמשטר הציוני, בכל מקום שהיה, לא יצר אלא רוע וחוסר ביטחון; הרוע וחוסר הביטחון הזה בוודאי יתפסו אותם ואנחנו מקווים שהם יבינו ויחזרו בהם מההסכם".

גם האייתוללה עלי חמינאי, המנהיג העליון של המהפכה האסלאמית תקף את ההסכם ואמר כי "למרבה הצער ממשלת איחוד האמירויות התחייבה לליגה הערבית, אך בגדה בעולם האיסלאמי, בגדה בעולם הערבי, בגדה במדינות האזור, ובנושא חשוב. פלסטין נבגדה. מה שעשו אנשי האמירויות הוא ביזיון; כמובן, זה ייעלם, מה שאומר שמצב זה לא יימשך זמן רב, אך כתם הבושה הזה יישאר על מצחם של מי שעשה זאת, הם בגדו, הם עשו דבר רע מאוד, הם פתחו את הדלתות בשביל הציונים באזור. האם נושא פלסטין הוא בעל חשיבות קטנה? גזל המדינה, עקירת אומה, הוא דבר קטן? אלה נשכחו ונורמלו".

חמינאי המשיך לתקוף: "הגורמים הציוניים, האמריקאים המרושעים שנמצאים עם הישראלים - כמו היהודים במשפחת טראמפ. למרבה הצער הם פועלים נגד האינטרסים של העולם האיסלאמי ושל האינטרסים של האזור, והם מתנהגים עם כל הנושאים באזור בכל האכזריות, אנחנו לא צריכים לעזור להם, ואנשי האמירויות עזרו. אנו מקווים שהם יתעוררו במהרה ויחזרו בהם על מה שהם עשו".

עימות איראן ישראל עלי חמינאי הסכם שלום איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד