י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נגע ממאיר

ארה"ב: שניים נעצרו כשפעלו למען החמאס

שני אמריקאים המשתייכים לארגון ימני קיצוני נעצרו והואשמו בכך שקשרו קשר עם ארגון הטרור חמאס. הם נפלו בפח ונעצרו כשמסרו נשק לחבר החמאס כביכול, שבעצם היה סוכן סמוי של ה-FBI

ארה"ב: שניים נעצרו כשפעלו למען החמאס
אילוסטרציה צילום: pixabay

שני חברי קבוצת Boogaloo Bois, (בוגאלו בויס) תנועת ימין קיצונית נגד הממשל האמריקאי, נעצרו והואשמו בקשירת קשר ובניסיון להעניק תמיכה מהותית לחמאס.

מייקל רוברט סולומון בן ה-30 ובנג'מין ריאן טיטר בן ה-22 נעצרו ביום חמישי, כך על פי הודעת משרד המשפטים.

על פי משרד המשפטים האמריקאי, שני הגברים הוקלטו על ידי תומך חמאס כביכול שהבטיח לשמש שכיר חרב עבור הקבוצה תמורת מזומנים. מאוחר יותר הם מסרו נשק לחבר החמאס כביכול, שבעצם היה סוכן סמוי של ה-FBI. הגברים חשבו שהם עובדים עם תומך חמאס לכאורה כדי לסייע בהפלת ממשלת ארה"ב, שני העצורים תכננו להעביר נשק לא מסומן לחמאס בארצות הברית, כך שלא יצליחו לעקוב אחרי הנשק, ואחרי המקום ממנו הגיע הנשק.

"אפשר להבין את המקרה הזה רק כדוגמה מטרידה מאד לסלוגן הישן, ​​האויב של האויב שלך הוא החבר שלך". כך אמר ג'ון דמרס, עוזר התובע הכללי באגף לביטחון לאומי בארה"ב. "כפי שנטען בתביעה, נאשמים אלה ביקשו להשתמש באלימות נגד המשטרה, ונגד פקידי ממשל אחרים ונגד רכוש ממשלתי כחלק משאיפתם להפיל את הממשלה", כך על פי משרד המשפטים.

עוד נאמר בתביעה: "בתכנון הפעילויות הללו פגשו הנאשמים אנשים שלדעתם הם חברים בקבוצת הטרור חמאס. מתוך מחשבה שהם חולקים את אותו הרצון לפגוע בארצות הברית, הם ביקשו לאחד כוחות ולספק תמיכה, כולל נשק לחמאס. הם נכשלו".

הם יישארו במעצר עד לדיון המתוכנן ליום רביעי, 9 בספטמבר 2020.

ארגון חמאס FBI

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד