ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
יחי ההבדל

מפתיע? הצוות החסידי הסתובב בדובאי כמו בשטיבל

צוות מעיתון חרדי יצא לדובאי לקראת כתבה שתתפרסם בחג הסוכות • החום במקום לא הרתיע את הכתבים שהסתובבו עם כל הלבוש המסורתי - חסידי • בשיחה עם 'בחדרי' הם מסבירים: "לא נבהלים מקצת חום"

מפתיע? הצוות החסידי הסתובב בדובאי כמו בשטיבל
חברי הצוות בדובאי צילום: באדיבות המצלם

כמו בשטיבל: עיתון חרדי שלח צוות לדובאי להכין כתבה לחג הסוכות הקרב עלינו לטובה, וכמו בשטעטל, גם בדובאי הסתובבו חברי הצוות בגאווה גדולה עם המלבושים המסורתיים. וזאת עם כל החום הכבד ששורר במקום.

אחד מאנשי הצוות מספר ל"בחדרי חרדים", כי החום לא משפיע על הלבוש: "בארץ חם מאד, ומסתדרים מצוין, אז גם כאן מסתדרים מצוין, באמת מאד חם כאן עם 41 מעלות, אבל אנחנו לא נבהלים מקצת חום".

עוד מספר העיתונאי: "עם אוכל כשר אין שום בעיה, יש ארוחות מסודרות בבית חב"ד וכן ישנן שתי מסעדות כשרות, בכל מקרה, מה שמפתיע לגלות הוא שהמקומיים מצפים לראות את הישראלים, בכל מקום כמעט שהגענו התקבלנו בחום, נראה שהאמירתים רק חיכו לרגע שההסכם ייחתם והישראלים יגיעו. מה שברור, שמבחינת הישראלים זה עומד להיות היעד החם, תרתי משמע".

החסידים לא נעלמו מעיני המקומיים שצילמו אותם והעלו את התמונות לרשתות החברתיות, וכתבו כי הם שמחים לראות ישראלים בדובאי, וכי הם מצפים לעוד ועוד ישראלים שיגיעו לאיחוד האמירויות.

דובאי חסידי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד