י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"פשע נתעב; החקירה טויחה"

כשאחמד טיבי ויאיר נתניהו משתפים פעולה

כשאינטרסים נפגשים המחלוקות האידאולוגיות זזות הצידה. יאיר נתניהו ואחמד טיבי הסכימו הערב בנוגע לטיוח פרשת מותו של תושב חאן אל אחמר אבו אלקיעאן שהוכרז על ידי אלשיך כ'מחבל' ו"בן מוות" בניגוד לקביעת מח"ש

כשאחמד טיבי ויאיר נתניהו משתפים פעולה
יאיר נתניהו/אחמד טיבי צילום: גילי יערי/יונתן זינדל, פלאש 90

הדרמה המשפטית שחשף הערב (שני) הפרשן הפוליטי עמית סגל ב'חדשות 12', הביאה להסכמה בין שני יריבים פוליטיים, מחד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה ומצד השני חבר הכנסת אחמד טיבי מראשי 'הרשימה המשותפת'.

ההסכמה בין השניים הגיעה לאור הפרסום סביב פרשת יעקוב אבו אלקיעאן וסיבת המוות שלו. המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך טען בהצהרות לתקשורת כי מדובר במחבל, מאידך המחלקה לחקירות שוטרים קבעה כי מדובר באזרח, אך חקירה לא התפתחה בגיבוי פרקליט המדינה שי ניצן שחשש מאלשיך. בעקבות הפרסום המערכת הפוליטית סוערת ולא רק.

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו צייץ: "איפה חברי הכנסת הערבים?!?!? אזרח ישראלי ערבי נהרג ע"י המשטרה, ואז עוד אלשייך העליל עליו שהוא מחבל של דאעש וקרא לו "בן מוות"!!! כל התקשורת והפרקליטות ידעה זאת, אך השתיקה את הסיפור, בתמורה לכך שאלשייך יתפור את נתניהו!!!!".

אחמד טיבי הגיב ליאיר נתניהו בציוץ משלו שם כתב: "רצח יעקוב אבו אלקיעאן הוא פשע נתעב. ידענו שהוא נרצח ושהחקירה טויחה. המניעים לא מענינים אותנו. זה טיוח. כווולם שותפים לטיוח שרים ופקידים בכירים וזה מחייב חקירה מעמיקה".

אחמד טיבי יאיר נתניהו יעקוב אבו אל-קיעאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד