י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תכננו פיגועים בחגים

במבצע רחב היקף: 50 פעילי טרור נעצרו בגדה

הלילה, במהלך מבצע מעצרים נרחב של כוחות צה"ל ביהודה ושומרון, נעצרו למעלה מחמישים פעילי טרור המשויכים לארגון חמאס | על פי הדיווחים, חלק מהמחבלים שנעצרו תכננו לבצע פיגועי טרור נגד ישראלים בתקופת החגים

מעצר מחבלים/ארכיון
מעצר מחבלים/ארכיון

למעלה מ-50 פעילי ארגון הטרור חמאס נעצרו הלילה (בין שני לשלישי) באחד ממבצעי המעצרים הגדולים ביותר שנעשו על ידי צה"ל בשנים האחרונות נגד פעילי טרור באזור יהודה ושומרון.

על פי הדיווח של 'כתב ערוץ 13' אור הלר,  מדובר במבצע המעצרים הנרחב ביותר שקיים צה"ל בשטחים מאז מבצע "שובו אחים" בקיץ 2014, לאחר חטיפתם של שלושת הנערים.

הלר מציין, כי מטרת המבצע היא לשבש פיגועי חמאס שתוככנו לקראת תקופת החגים. במבצע, כך על פי הדיווח, השתתפו בין היתר יחידות מיוחדות כמו דובדבן, אגוז, השב"כ ויחידות נוספות. כל זאת, ברקע הנתק הביטחוני בין ישראל והרשות הפלסטינית למעלה מארבעה חודשים, בעקבות תכנית הסיפוח עליה הצהיר ראש הממשלה, שבינתיים על פי הדיווחים נדחתה בצל הסכם השלום עם איחוד האמירויות.

מבצע המעצרים של כוחות צה"ל, כך על פי הדיווח ב'ערוץ 13', התרחש באזור הערים הפלסטיניות חברון ובית לחם תחת פיקוד אלוף פיקוד המרכז תמיר ידעי ומפקד אוגדת איו"ש, תא"ל יניב אלאלוף, עם למעלה מאלף חיילים. מטרת המבצע כאמור, הייתה לשבש פיגועי חמאס שתוכננו לחגים.

נזכיר, כי רק אתמול הותר לפרסום, כי שירות הביטחון הכללי עצר תושב שגב שלום שבפזורה הבדואית, לאחר שגויס על ידי הזרוע הצבאית של חמאס ברצועת עזה, ועל פי כתב האישום שהוגש נגדו, תכנן לבצע פיגוע תופת באמצעות מטען חבלה במרכז הקניות בצומת ביל"ו הסמוך לרחובות.

 

מעצר מחבלים מבצע מעצרים יהודה ושומרון צה"ל תכנון פיגועים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד