י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"הריח הנוראי הציף את חדר המדרגות"

שוב: גלמוד נמצא בביתו ללא רוח חיים - ימים לאחר שנפטר

בפעם המי יודע כמה במהלך השנה האחרונה, מצאו הערב מתנדבי זק"א אדם גלמוד כשהוא במצב ריקבון קשה בביתו בדימונה - מספר ימים לאחר שנפטר | "מצאנו את גופת המנוח על הרצפה במטבח לאחר שככל הנראה החליק ומשלא הצליח לקום שכב שעות עד שנפטר"

שוב: גלמוד נמצא בביתו ללא רוח חיים - ימים לאחר שנפטר
מתנדבי זק"א/אילוסטרציה צילום: דוברות זק"א
תופעת הגלמודים אשר מוצאים את מותם ללא שאיש ידע על כך, צוברת תאוצה מאז התפרצות נגיף הקורונה. היום (שלישי), הוזעקו שוב מתנדבי זק"א לדירת מגורים ברחוב רש"י בדימונה, זאת לאחר שהשכנים לבניין התלוננו על ריח רע הנודף מאחת הדירות. המתנדבים הזדעזעו לגלות אדם כבן 66 שחי לבדו, ונפטר לאחר שככל הנראה נפל ללא שאיש יכל לסייע לו.
"שוב אנו נקראים לזירה קשה של אדם שנמצא ימים לאחר מותו ונמצא רק בגלל הריח הנורא שהסגיר לשכנים שמשהו קרה בדירה הסמוכה", מתאר יעקב יפרח מפקד זק"א דימונה שטיפל בזירה. ״מדובר באדם גלמוד בן 66 שחי לבדו, ביום חמישי האחרון אחד השכנים הביא לו ארוחה ומאז איש לא התעניין בשלומו".
"כשהגענו לזירה", מוסיף יפרח, "מצאנו את גופת המנוח על הרצפה במטבח לאחר שככל הנראה החליק ומשלא הצליח לקום שכב שעות עד שנפטר, הריח הנוראי הציף את חדר המדרגות והציק לשכנים, הם הזעיקו את המשטרה והכיבוי שפרצו את הדלת ומצאו את גופת המנוח במצב של איבוד צלם אנוש".
מתנדבי זק"א צוות דימונה טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה, וגופת המנוח הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי. נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה. בארגון שבים וקוראים לציבור: "אם יש לכם שכן ערירי או גלמוד, בדקו בשלומם פעם ביום ודווחו לרשויות הרווחה".
גופה במצב ריקבון גלמוד זק"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד