י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ראש העיר זועם: "יום שחור"

מ"מ המפכ"ל באלעד: "נמצאים בתקופה מורכבת וקשה"

עם תחילת העוצר הלילי בין הייתר בעיר אלעד, הגיע מ"מ המפכ"ל לסיור בעיר, לצד ראש העיר ישראל פרוש שאמר ל'בחדרי': "נעשה לנו עוול. זהו יום שחור" • צפו בדברי מ"מ המפכ"ל וראש העיר

מ"מ המפכ"ל באלעד: "נמצאים בתקופה מורכבת וקשה"
מ"מ המפכ"ל מוטי כהן באלעד צילום: בחדרי חרדים

העוצר החל: מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן הגיע הערב (שלישי) לסיור בעיר אלעד שנכנסה לעוצר לילי החל מהשעה 19:00, התייחס למצב החדש ואמר כי השוטרים "פועלים לשמירה על הנחיות הדרג המדיני", וכי הם "נמצאים בשיח עם ראשי הרשויות".

ניצב מוטי כהן אמר בתדרוך לעיתונאים כי "אנו נמצאים בתקופה מורכבת וקשה כחברה וכמדינה ומתמודדים מזה זמן ממושך מול נגיף הקורונה. המשטרה פועלת ליישם את החלטות הדרג המדיני ולכן החל מהערב נפרסו אלפי שוטרים ושוטרות בערים האדומות במטרה לשמור על החוק והסדר. לצד אכיפה אנחנו נתמקד בשיח ובהסברה על מנת לצמצם את התחלואה ונפעל בשיתוף פעולה עם ראשי הרשויות מתוך אמונה שיחד עם האזרחים נוכל להגיע לתוצאות הטובות ביותר".

מ"מ המפכ"ל הוסיף לסיום: "אני קורא לציבור להישמע להוראות השוטרים וליישם את ההנחיות כי רק ביחד ובשיתוף פעולה נצליח לשמור על הבריאות של כולנו".

יצוין כי מוקד השיטור העירוני תוגבר, ועשרות שוטרים מסתובבים כעת בעיר למעקב על השמירה על ההנחיות.

בתוך כך, למרות הסגר המקל, ראש העיר ישראל פרוש טוען כי "נעשה לנו עוול. זהו יום שחור". לדבריו, "כשקורים דברים במקומות אחרים, לא באנו והאשמנו את הציבור הכללי, אלא נשאנו בעול כמו כלל אזרחי המדינה".

בשיחה ל'בחדרי חרדים' אמר פרוש כי "עשו לנו עוול, אני לא יודע למה, לא יודע איך, אבל יום יבוא ונדבר". הוא פנה לתושבים ואמר "אל תשברו, תמשיכו ללכת עם מסיכות, תמשיכו לשמור על המבוגרים שלכם, תמשיכו לעודד את החינוך המיוחד, אנחנו ננצח את המערכה".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סגר באלעד מוטי כהן עוצר לילי ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד