י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דרמה בויזניץ: עקב פשיטת המשטרה, המגבית ממשיכה ליום נוסף

שוטרים שהגיעו למקום אמש ביקשו להפסיק את הפעילות ברגעים הקריטיים למגבית • חלק מהשוטרים התרגשו תרמו בעצמם למען בניית בית המדרש

דרמה בויזניץ: עקב פשיטת המשטרה, המגבית ממשיכה ליום נוסף
המשטרה פושטת צילום: באדיבות המצלם

מגבית "יתגדל" העולמית של חסידי ויזניץ שנמשכה ביומיים האחרונים, רשמה היענות אדירה בקרב כלל ישראל, אלפי אלפים מכלל ישראל נרתמו למען קריאתו של מרן האדמו"ר מויזניץ ורשמו את שותפותם בהשלמת היכל ה', וזכו לברכתו של מרן האדמו"ר שליט"א.

עקב העוצר הלילי בערים המרכזיות, ובבני ברק - שם ממוקם החפ"ק המרכזי של המגבית – שם העוצר נאכף במיוחד, נרשמו אמש בשעות הקריטיות, קשיים רבים והפרעות תכופות בקבלת אלפי פונים המבקשים להיות שותפים במגבית ההיסטורית. שוטרים שהגיעו למקום ביקשו לסגור את המתחם למרות שעמד בתקנות, מה שלא אפשר את קליטת הפניות הרבות.

רק לאחר שהוסבר לשוטרים שהמקום פועל לפי התקנות והחוק, הם ניאותו לאפשר את המשך הפעילות, וחלקם אף כה התרגשו מהמגבית המיוחדת והרימו בעצמם תרומה.

לאור הפרעות אלה, הודעה הנהלת המגבית על הארכת פעילות החפ"ק והמגבית ליום נוסף, כדי לאפשר טיפול שוטף בפניות רבות אלה, והמגבית תימשך גם ביום חמישי, מאות הפעילים יתגייסו במהלך יום חמישי כדי להזין את עשרות אלפי הפניות מכל קצוות תבל, ולאפשר לאלפי הפונים להביע את שותפותם בגידול וקידוש שם שמים.

להצטרפות למגבית לחצו כאן>>>

 

 

 

ויז'ניץ מגבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד