י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ביום ברית המילה

הפעוט הוברח מבית החולים: המשטרה איתרה את ההורים

הורים שהגיעו לבית החולים זיו בצפת עם בנם הפעוט שרק הבוקר עבר ברית מילה - נמלטו יחד איתו לאחר שנאמר להם כי הוא יוכנס לניתוח בהול לאחר שמצבו הדרדר בעקבות פציעה באזור הברית | המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות, וכעבור זמן איתרה אותם והעבירה את הפעוט לטיפול רפואי

הפעוט הוברח מבית החולים: המשטרה איתרה את ההורים
תינוק בבית החולים צילום: unsplash

פעוט בן שמונה ימים, שרק הבוקר עבר ברית מילה, הגיע היום (שישי) יחד עם הוריו לבית החולים זיו בצפת לאחר שהחל לדמם כתוצאה מחתך משמעותי. כאשר הוא הגיע לבית החולים, הבחינו הרופאים כי הפעוט נמצא בסכנת חיים ממשית.

בעקבות מצבו של הפעוט, החליטו הרופאים להבהילו לחדר הניתוח. אלא, שההורים ששמעו על כך, לקחו את הפעוט ונמלטו מבית החולים. מבית החולים זיו נמסר כי לפני שעה קלה הובא למיון ילדים במרכז הרפואי תינוק בן 8 ימים שעבר הבוקר ברית מילה. התינוק שהובא על ידי הוריו, כך נמסר, הגיע כשהוא מדמם כתוצאה מחתך משמעותי. לאחר שנבדק על ידי אורולוג מומחה ואובחן כי הוא מצוי בסכנת חיים, הוחלט כי יש לבצע ניתוח מיידי.

בהודעת בית החולים נאמר, כי ההורים לקחו את התינוק המדמם ועזבו את המיון מבלי שהניתוח יבוצע. האירוע דווח למשטרת ישראל שפתחה בסריקות ואף פרסה מחסומים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים במטרה לאתר את התינוק וההורים.

תוך זמן קצר, הצליחה המשטרה להתחקות אחר זוג ההורים תושבי ירושלים, שנתפסו על שוטרי תנועה במחסום שהוצב סמוך ליישוב לבנים. השוטרים הורו לרכב לעצור וליוו אותם למרכז הרפואי פוריה להמשך טיפול רפואי בפעוט. לדברי ההורים, הם עזבו את בית החולים זיו ועשו את דרכם לבית החולים פוריה בטבריה.

מהמשטרה נמסר, כי מיד עם קבלת ההודעה במוקד 100 של משטרת ישראל אודות זוג הורים שעזבו את המרכז הרפואי "זיו" בצפת בניגוד להמלצות הרופאים, כשקיים חשש לחיי תינוקם, שוטרי משטרת ישראל פתחו בסריקות נרחבות. כאמור, תוך זמן קצר הם אותרו והועברו לבית החולים.

מבית החולים פוריה נמסר: בהמשך לדיווחים על תינוק בן שמונה ימים שעבר ברית מילה ובמהלכה נפצע, התינוק הגיע ומטופל במיון פדה-פוריה. צוות המלר"ד מקיים כעת התייעצות עם אורולוג ילדים בביה"ח רמב"ם. נבדקת אפשרות שיוכנס לניתוח. מצבו מוגדר בינוני.

ברית מילה בית חולים צפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד