כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי הסכם הנורמליזציה

איש עסקים מאבו דאבי מעוניין להשקיע בקבוצת הכדורגל הירושלמית

מעניין כיצד יגיבו אוהדי בית"ר ירושלים כשיתבשרו על משקיע חדש בקבוצה. על פי הדיווח, העסקה אמיתית ועומדת על הפרק. ואפילו כבר התקיימו כמה שיחות בזום. רואי חשבון ועורכי דין נכנסו לתמונה כדי לבדוק את היתכנות המהלך

איש עסקים מאבו דאבי מעוניין להשקיע בקבוצת הכדורגל הירושלמית
חלק משחקני ביתר ירושלים צילום: פלאש 90

איש עסקים מאבו דאבי מביע התעניינות בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים. האיש אמר למקורביו בסוף השבוע האחרון כי העסקה אמיתית ועומדת על הפרק. לדבריו, כבר התקיימו כמה שיחות בזום. רואי חשבון ועורכי דין נכנסו לתמונה כדי לבדוק את היתכנות המהלך מבחינה פיננסית ומשפטית. כך מדווח רועי קייס, כתב לענייני ערבים בכאן 11.

‏לגבי הסיבה להיכנס לבית"ר דווקא, אמר איש העסקים מאבו דאבי למקורביו כי יש לו קשרי חברות וקשרים עסקיים. ‏על גילויי הגזענות של חלק מקהל האוהדים כלפי ערבים אמר איש העסקים כי פנאטיות מושרשת בבורות ובפחד מהאחר. אם תהיה רוח סובלנות, נוכל ליצור אווירה של ידידות טהורה בינינו לבין אחרים. ספורט הוא שפה עולמית שניחנת בסובלנות ושלום בין המדינות והעמים בית"ר, משה חוגג, ועכשיו כשיש הסכם שלום בין המדינות, אפשר להיכנס גם לשותפות גם בתחום הכדורגל.

עוד אמר איש העסקים מאבו דאבי כי הוא אוהב את זה שהקהל של בית"ר מסור ונאמן לקבוצה ובקרוב הוא יבין שהאנשים באמירויות רוצים שלום ודו קיום. מה שנדרש ממנו זה לכבד את האדם ללא קשר לגזע או לדת.

‏הוא גם קרא לאנשים נוספים באמירויות להתעניין ולנסות להשקיע בקבוצות ישראליות. איש העסקים הוא איש עסקים פרטי שאינו נמנה עם משפחת השלטון ובשלב זה הוא מסרב להיחשף עד שהעסקה תבשיל.

איחוד האמירויות ביתר ירושלים משה חוגג אבו דאבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד