י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
באמצע הלילה

בני ברק: הבית כולו עלה בלהבות; תשעה דיירים נפצעו

שריפה פרצה בדירת מגורים במרכז בני ברק • לוחמי הכיבוי שהוזעקו למקום פינו את הדיירים • תשעה נפצעו משאיפת עשן. סיבת הדליקה נחקרת • צפו

בני ברק: הבית כולו עלה בלהבות; תשעה דיירים נפצעו
השריפה בבני ברק צילום: דוד קשת

כוחות גדולים של כבאות והצלה הוזעקו הלילה (מוצ"ש) לרחוב רש"י במרכז העיר בני ברק, סמוך לבית הכנסת איצקוביץ', בעקבות שריפה שפרצה בדירת מגורים, בעת שהדיירים נמו את שנתם.

צוותי ההצלה פינו את הדיירים מהבניין מחשש שהשריפה תתפשט לדירות נוספות. לאחר שעה קלה הצליחו לוחמי האש להשתלט על השריפה. חוקרי הכיבוי פועלים במקום במטרה להבין את מקור הדליקה. הערכה היא כי האש פרצה בעקבות קצר חשמלי.

בעקבות השריפה, תשעה דיירים נפצעו משאיפת עשן - אחד מהם באורח בינוני - ופונו על ידי אמבולנסים של מד"א לבית החולים מעייני הישועה.

מכבאות והצלה מחוז דן נמסר, כי בדירה הבוערת, אשר היתה כולה אפופת עשן, איתרו הלוחמים אזרח מבוגר מעורפל הכרה. הלוחמים חיברו לו מסיכת חילוץ לצורך הזרמת אוויר נקי ופינו אותו אל צוותי מד"א שהמתינו למטה. בנוסף, חולצה דיירת נוספת במצב קל והועברה גם היא ע"י מד"א להמשך טיפול. עוד נמסר, כי לוחמי האש השתלטו על הבעירה בדירה ומנעו את התפשטות השריפה אל דירות נוספות. הצוותים המשיכו בסריקות בבניין אשר כולו היה אפוף עשן והוציאו את הדיירים מן המבנה עד איוורורו מן העשן הרב שהצטבר.

"אירוע זה הוא דוגמא מצויינת לאירוע שבמידה והיה מותקן גלאי עשן, התוצאה הסופית היתה ניראית אחרת", אומר רשף דדי קולימר, "בין אם אירוע ללא נפגעים - שמיעת צפצוף הגלאי ויציאה מהדירה ובין אם זיהוי מוקדם של השריפה - הודעה מוקדמת יותר לכבאות והצלה ואף יתכן כיבוי על ידי השכנים בציוד כיבוי מקומי במידה ונמצא."

שריפה צוותי כיבוי קצר חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד