כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הדרך לחו"ל מתחילה כאן

השמים נפתחים גם בבילינסון: בדיקות קורונה לטסים

בית החולים שבפתח תקווה יאפשר עריכת בדיקות קורונה עבור הטסים למדינות הדורשות תוצאה שלילית כתנאי לכניסה בשעריהן • התוצאות יהיו תקפות בכל מעברי הגבול הבינלאומיים

השמים נפתחים גם בבילינסון: בדיקות קורונה לטסים
מרכז רפואי רבין, בית החולים בילינסון צילום: אורית גז

קורונה צ'ק: בבילינסון פותחים את השמיים ומאפשרים בדיקת קורונה לפני הטיסה. מערכת הבדיקות הפרטיות מתחילה לפעול היום, יום ראשון, עבור כל המעוניין לטוס לחו"ל למדינות הדורשות הוכחה על תוצאה שלילית בבדיקת קורונה כתנאי לכניסה בשעריהן.

תוצאות הבדיקה ימסרו עד 24 שעות לכל המאוחר, על פי דרישת מנהל התעופה יינתנו התוצאות בשפה האנגלית, כך שיהיו תקפות בכל מעברי הגבול הבינלאומיים. הבדיקה נערכת באופן פרטי ולכן מיועדת למבוטחי כלל קופות החולים.

ניתן להגיע ללא תור בימים ראשון עד חמישי בין השעות 16:00-18:00 ובימי שישי בין השעות 08:00-10:00. הבדיקה תיערך בבנין מרפאות חוץ, קומת קרקע במרפאת אורתופדיה/מטיילים. יש להצטייד בכרטיס טיסה ודרכון על מנת לבצע את הבדיקה.

חשוב: יש לבדוק לפני הבדיקה מהן דרישות מדינת היעד אליה טסים על בכדי לדעת מתי להגיע ולבצע את בדיקת הקורונה. מדינות שונות מעלות דרישות שונות למבקשים להיכנס אליהן, בעיקר בנוגע למספר השעות שחלפו מרגע ביצוע הבדיקה, במטרה לוודא כי היא עדכנית ומשקפת את מצבו הנוכחי של הנבדק. תוצאת בדיקה ישנה שמאז עריכתה חלפו יותר מ72 שעות אינה מתקבלת ברוב המדינות.

עלות הבדיקה 297 שקלים. 

קורונה טיסות לחול בית חולים בילינסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד