י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
למנוע את הדחת ברוכי

אשר מגבה את ליצמן אך קורא לו "לחזור בו מההתפטרות"

יממה אחרי התפטרותו הדרמטית של ח"כ יעקב ליצמן מתפקידו בממשלה, יוצא חה"כ ויו"ר ועדת חוקה יעקב אשר להגנת עמיתו למפלגה, אך קורא לו לחזור בו מהתפטרותו • "אין הרבה שהיו מתפטרים על רקע ערכי"

אשר מגבה את ליצמן אך קורא לו "לחזור בו מההתפטרות"
יעקב אשר צילום: Miriam Alster/FLASH90

יושב ראש ועדת החוקה חבר הכנסת יעקב אשר קורא הבוקר לשר השיכון לחזור בו מהתפטרותו ולחזור לממשלה תוך שהוא מגבה את דבריו של השר לשעבר, כנגד התנהלות הממשלה בכל הנוגע להרחבת מתווה בתי הכנסת.

בפתח הדיון הבוקר אמר חה״כ אשר: "אנחנו נמצאים בפתחו של סגר נוסף לצערנו הרב, זה לא סימפטי ויש הרבה הערות, גם אני חשבתי על העיתוי אך בסופו של יום משוואה אחת מחייבת את כולנו שהיא שמירה על החיים של כולנו".

"אנחנו רואים את המספרים ואלו שחשבו שלא יהיה משהו רציני התבדו ועם כל השיפורים שננסה לעשות לב העניין הוא שמירה על הכללים עם כל הטענות שיש לנו", הוסיף אשר.

בהתייחסו להתפטרות השר ליצמן אמר אשר: "אני מקווה שההתפטרות לא תצא לפועל בסוף. הייתי בכמה ישיבות סיעה בהן השר ליצמן דיבר על כך שהוא מתריע כבר שבועות על כך שהסגר ייפול על תקופת החגים כולה ולא רק על חלקה עם כל ההשלכות שהן לא רק דתיות".

הוא הדגיש: "בתי הכנסת בחגים הם לא רק מקום לחרדים אלא של כל עם ישראל. אני מחזק את ידיו כי אני לא מכיר הרבה אנשים שמתפטרים על רקע ערכי", תוך שהוא קרא לו לחזור בו באומרו, "ועדיין יש לו משרד שחשוב לתועלת המדינה כולה, ומצוקת הדיור מחריפה מאוד בקרב זוגות צעירים כמו גם בציבור החרדי. אני קורא לו לחזור בו מההתפטרות ולחזור לממשלה".

יעקב ליצמן יעקב אשר ועדת חוקה התפטרות ליצמן מהממשלה משרד השיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד