י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מרדף רגלי ומסוק משטרתי

תיעוד: כך נעצרו החשודים בגניבת המשקאות בשווי מאות אלפי שקלים

בתום מרדף משטרתי, נעצרו חלק מחברי הכנופיה שפרצו למחסן משקאות באשדוד וגנבו מהמקום סחורה בשווי מאות אלפי שקלים | הכנופיה חשודה כמי שהייתה מעורבת במספר מקרים נוספים | נגד השניים יוגשו בקרוב כתבי אישום ובמשטרה מתכננים מעצרים נוספים בקרוב

תיעוד: כך נעצרו החשודים בגניבת המשקאות בשווי מאות אלפי שקלים
החשודים בתוך המחסן צילום: מצלמות אבטחה

ביחידה המרכזית של משמר הגבול הפועלת במרכז הארץ, התנהלה בשבועות האחרונות פרשייה שעסקה בכנופייה שנהגה לפרוץ לעסקים ולמחסנים, לגנוב סחורה בשווי רב ולמכור אותה בדרך כלל לגורם מולו המכירה נסגרה מראש. במסגרת החקירה, התחקו השוטרים יחד עם מסוק משטרתי אחר כנופייה מתל שבע שעשתה את דרכה לפני כשבועיים לעבר מחסן באשדוד בו אוחסנו מאות ארגזים של משקאות אלכוהוליים.

שניים מחברי הכנופייה הגיעו אל המחסן, ניטרלו את מערכת האזעקה והמצלמות, זאת מבלי להבחין שהייתה מצלמה נוספת שתיעדה את התנהלותם בתוך המחסן. לאחר שהכינו את הסחורה להעמסה, הגיעה משאית מהיישוב תל שבע שבה נהג הנאשם, עליה העמיסו החשודים את הסחורה הגנובה. המבצע נוהל על ידי אדם נוסף, תושב תל שבע גם כן, אשר עמד בראש הכנופייה שעל פי הערכת המשטרה אחראית למספר פריצות וגניבות ממחסנים ועסקים.

לאחר שהעמיסו את הסחורה הגנובה על גבי משאית, נסעו חברי הכנופייה למחסן בלוד שם תכננו לאחסן את הסחורה עד למכירתה. כוחות משמר הגבול שעקבו מקרוב אחר התנהלותם, הגיעו אל המחסן בלוד ולאחר מרדף רגלי אחר החשודים הצליחו לעצור את נהג המשאית, תושב תל שבע בשנות ה-30 לחייו, נגדו הוגש בסוף השבוע כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון.

עם מעצרו של הנהג נמשכה החקירה ובשבוע שעבר אותר ונעצר ראש הכנופייה בתל שבע. זהותם של 2 חברי הכנופייה הנוספים ידועה ובמג"ב מעריכים שהם יעצרו בקרוב. "הודות למשאבים שהושקעו במג"ב בשנים האחרונות לחיזוק תחום החקירות והמודיעין, פרשיות מהסוג הזה יכולות להבשיל למעצרים ולכתבי אישום במטרה להביא למיצוי הדין עם העבריינים שגורמים לנזק כלכלי גדול", נמסר מהמשטרה.

פריצה אשדוד מרדף משטרתי כנופייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד