י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נוסע בחופשיות ברכבו

צפו: אהרון רמתי תועד מפר את מעצר הבית ונעצר

אשה תיעדה את אהרון רמתי שמואשם בניהול כת בבירה כשהוא נוסע בחופשיות ברכבו בקרית יערים, תוך הפרה בוטה של תנאי מעצר הבית שהושת עליו. בעקבות ההפרה - רמתי נעצר שוב • צפו בתיעוד באדיבות גלעד כהן

צפו: אהרון רמתי תועד מפר את מעצר הבית ונעצר
רמתי מפר את מעצר הבית צילום: צילום מסך

אהרון רמתי, מי שהואשם שעמד בראש כת בעת שניהל סמינר בירושלים, נעצר היום (שלישי) לאחר שהפר את תנאי מעצרו.

בתיעוד שצולם הבוקר בקרית יערים, נראה רמתי נוסע בחופשיות ברכבו ברחובות היישוב, זאת למרות החלטת בית המשפט כי עליו להישאר במעצר בית. תושבת המקום שזיהתה את רמתי, החל לצעוק לעברו בדרישה שיעזוב את האזור.

על פי הדיווח של כתב 'ידיעות אחרונות' גלעד כהן, רמתי נצפה ברחבי היישוב סמוך לשעה 11:00 בבוקר, זאת למרות שנאסר עליו לצאת מביתו, פרט לתפילות בבית הכנסת.

כזכור, בחודש אפריל האחרון, הוגש כתב אישום חמור נגד אהרון רמתי שעד אז ניהל את סמינר דרכי מרים בירושלים, בחשד שעמד בראש כת. כתב האישום כלל החזקה בתנאי עבדות, שיבוש הליכי משפט ותקיפת קטין. כתב האישום הוגש לאחר שעורכי דינו ויתרו על השימוע שהיה אמור להתקיים בעניינו.

מכתב האישום עלתה תמונה קשה של ניצול. בין היתר, רמתי טען בפני הנשים כי מוסד הנישואים אינו דבר רצוי עבורן, וגם הבאת ילדים לעולם אינה דבר שיש לשאוף אליו, בשל המצב הרוחני שבו העולם שרוי.

תיעוד המעצר מתוך הטוויטר של גלעד כהן

כל שידוך של אישה מהסמינר היה צריך לקבל את אישורו הבלעדי. עוד נכתב כי הנאשם גרם לנשים להבין שכל פעולה בניגוד להוראותיו, לרבות בסמינר, תוביל אותן לגיהינום ותמיט עליהן אסונות שונים.

בתחילת השנה פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', כי המשטרה פשטה על המדרשייה של אהרן רמתי - באר מרים, בשכונת נווה צבי בירושלים, מה שהוביל בסופו של דבר להגשת כתב האישום נגדו.

חודשים ספורים קודם לכן, מחלק ההונאה בירושלים, פתח בחקירה בחשד כי כ-50 בנות חרדיות/דתיות המתגוררות במתחם, בהן קטינות, נשואות והורים לילדים - הוחזקו במקום בבידוד חברתי ותנאי עבדות, תוך ענישה אסורה וביצוע עבירות גם בילדים.

אהרון רמתי מעצר בית קרית יערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד