ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

הייתי שבת בפרימה - ונושעתי • סיקור מיוחד

כתב 'בחדרי חרדים' עשה את השבת האחרונה במלון 'פרימה פלאס' הממוקם בין קודש לחול: על התפר בין שכונת גאולה למרכז העיר • הוא חזר עמוס חוויות, ועם כמה טיפים לשבת מוצלחת במיוחד

מלון פרימה פלאס. מבט מבחוץ
מלון פרימה פלאס. מבט מבחוץ

השבוע מתקיים בירושלים, כמידי שנה, על ידי ארגון 'אגודת ישראל', מעמד הירחי כלה. למעמד המיוחד מגיעים מאות מכל רחבי העולם, שזוכים להשתתף בשיעורי תורה מפי גדולי ראשי הישיבות, ולקחת פסק זמן בן מספר ימים, מעמל החיים, לטובת חיי רוח ונצח.

במהלך האירוע, יתארחו רבים מן המשתתפים במלון פרימה פלאס (המרכז לשעבר), הממוקם במעלה רחוב פינס בירושלים. המיקום היחודי של המלון, הנמצא על קו התפר שבין הרחוב הירושלמי הסואן (שוק מחנה יהודה, רחוב יפו ועוד), לבין הריכוז החרדי בשכונת גאולה ומאה שערים, הופכים אותו לאחד המלונות המבוקשים בירושלים.

את השבת האחרונה עשינו במלון המיוחד, יחד עם עשרות משתתפי מעמד 'ירחי כלה', משפחה אמריקאית שחגגה שבת שבע ברכות, ועוד עשרות עמך ישראל, שהגיעו לשהות בסמיכות לחצרות האדמו"רים, וליהנות מאירוח ברמה לא מוכרת.

כבר ביום שישי, מיד כשהגענו למלון, כובדנו מכיבוד קל, שתייה כיד המלך, וערכת שוקולד מיוחדת, שפתחה את השבת בטעם מתוק במיוחד.

מיד לאחר שהנחנו את החפצים, וערכנו סיור קצר בשוק מחנה יהודה, ירדנו לבית הכנסת שם שמענו שיעור ב'דף היומי', שניתן בסמיכות לקבלת השבת. הרב שמסר את השיעור, הצליח לכוון לטעמם של השומעים שנמנו על כל גווני הקשת מהציבור החרדי, והעביר שיעור מרתק על הדף הנלמד.

תפילת ליל השבת, שנוהלה על ידי חזן מקצועי, לוו בשירה ואפילו במעט ריקודים, שהכניסו אותנו מיד לאווירת השבת, שירדה על המלון כולו, שנכנס למתכונת שבת.

הלובי בכניסה למלון. שיחות שקטות ומזמינותצילום: הלובי בכניסה למלון. שיחות שקטות ומזמינות
הלובי בכניסה למלון. שיחות שקטות ומזמינות

הארוחות במלון, הם יצירת פאר של ממש. המלון שנהנה מהשגחה של בד"ץ אגודת ישראל, מחזיק משגיח צמוד, שמסתובב אף הוא בין האורחים ודואג שלאף אחד לא חסר כלום. המלצרים הרבים, עוברים מידי מספר דקות בין השולחנות, ומעמיסים אותם בכל טוב.

הארוחות המוגשות בהגשה אישית, כוללים מבחר גדול של דגים, מרקים, בשרים ועופות. הכל ניתן בשפע, בהגשה נעימה, והשירים שנשמעו בחדר האוכל, תיבלו את המאכלים בתבלין מיוחד. תבלין של שבת.

לאורך כל השבת, ניתן לאורחים שתיה חמה וקרה, עוגות, ומיני מתיקה. הצוות כולו דרוך למילוי כל בקשה של האורחים, והאווירה במלון מזמינה וידידותית.

כך עברה עלינו שבת, כמוה לא זכורה לנו שנים רבות. האורחים כולם סיימו את השבת, עם חיוך גדול על הפנים, ולנו לא נותר אלא לחייך, ולספר גם לכם.

המחירים במלון גם הם לא מותירים את הכיס ריק:

באמצע השבוע – 500 ₪ עבור לינה וארוחת בוקר

בשבת – 1400 ₪ לשבת מלאה, הכוללת – פנסיון מלא והיפוך ארוחות.

אז אם אתם רוצים לעשות שבת באזור גאולה, אל תוותרו על האיכות. לכו ל'פרימה פלאס'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד