י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מבצע 'אחריות מנצחת'

אלפי דו"חות במהלך החג, המשטרה תגביר את האכיפה

ראש השנה עבר על מדינת ישראל תחת סגר כללי • במשטרה מדווחים על אלפי דוחו"ת שניתנו למפירי ההנחיות • עיקר פעילות המשטרה בתקופה הקרובה תתמקד בפיקוח ואכיפת התקנות

אלפי דו"חות במהלך החג, המשטרה תגביר את האכיפה
שוטרים במחסום צילום: תומר נויברג, פלאש 90

במהלך ימי חג ראש השנה, רשמה המשטרה אלפי דו"חות בגין הפרות שונות, ובפרט בגין יציאה אסורה למרחב הציבורי ואי עטיית מסיכה. במשטרה מציינים הערב כי הפעילות המוגברת לפיקוח ואכיפה, תימשך הן במרחב הבינעירוני והן בתוך הישובים עצמם ע"י מחסומים קבועים ומדלגים לצד סיורים בכניסה לערים ובתוכם.

בתוך כך, אלפי שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול יחד עם מאות חיילי צה"ל, ממשיכים בפעילות מבצעית מוגברת במוקדים רבים ברחבי הארץ, זאת לצורך פעילות פיקוח, מניעה ואכיפת הגבלות התנועה וההתקהלות, שצפויה להימשך עד לאחר החגים בהתאם להחלטת הדרג המדיני.

מהמשטרה נמסר, כי "נוכח מצב החירום הלאומי הנוכחי ובכדי לשמור על בריאות הציבור ולמנוע הדבקה המונית, עיקר הפעילות המשטרתית תתמקד בפיקוח ואכיפת התקנות בדגש על התקהלויות אסורות והגבלות התנועה בכל רחבי הארץ, ולצד זאת המשטרה תמשיך לאכוף גם את חובת הבידוד, חובת עטיית המסיכות במרחב הציבורי וקיום התקנות בבתי עסק".

מוקדם יותר קיים מ״מ מפכ״ל המשטרה ניצב מוטי כהן הערכת מצב במטה אגף התנועה של משטרת ישראל בבית דגן, לקראת המשך הפעילות של משטרת ישראל עם צאת החג ובמהלך הימים הקרובים.

במהלך הערכת המצב אמר מ״מ המפכ״ל: "בסה״כ בימים האחרונים ניכר שהציבור שמר על התקנות ולצד זאת היו מספר אירועים חריגים שטופלו מיד ע״י כוחות המשטרה".

לדבריו, "בימים הקרובים מצפה לנו אתגר לא פשוט בהמשך ההיערכות. אלפי שוטרים ימשיכו לפעול בערים ובצירים ולבצע את החלטת הדרג המדיני. זוהי הזדמנות עבורי לברך את השוטרים שלנו ולהביע הערכה רבה על פועלם".

עם סיום הערכת המצב בצמרת המשטרה הוחלט כי 38 המחסומים יוותרו במרחב הבינעירוני וימשיכו לפעול במתכונת של מחסום נושם תוך בידוק אקראי. בנוסף, ינתן דגש מיוחד למניעת התקהלויות ופעילות בתי עסק בהתאם לתקנות.

קורונה סגר משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד