י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לראשונה; מתקפה מבית

הח"כית משיבה אש: "שראש הממשלה לא יברח מאחריות"

"טוב יעשה ראש הממשלה אם יתרכז בכך ולא בבריחה מאחריות והטלת בוץ ורפש", כך כותבת הערב יו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון בתגובה לדברי ראש הממשלה הערב בישיבת שרי הממשלה | יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר: "יש לשקול את המשך דרכה בסיעת הליכוד"

הח"כית משיבה אש: "שראש הממשלה לא יברח מאחריות"
בנימין נתניהו צילום: Marc Israel Sellem/POOL

לראשונה: יושבת ראש ועדת הקורונה חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון משיבה אש ותוקפת את ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה לדברים שאמר נגד פעילותה בוועדה הקורונה.

בפתח ישיבת הממשלה היום (שני) תקף נתניהו ואמר כי "כל מי שזלזל בהגבלות שהטלנו, כל מי שדילל את ההחלטות או ביטל אותן - שלא יבוא אלינו בטענות איך התחלואה עולה" כשהוא מציין כי "אנחנו נזמן מחר את קבינט הקורונה כדי לבדוק איזה צעדים אנחנו צריכים לעשות. מאז שקיבלנו את ההחלטה יש עליה תלולה בחולים קשים. מחר נשקול את הצעדים".

בתגובה, השיבה לו חברת הכנסת שאשא ביטון ממפלגת 'כולנו' (של משה כחלון) שהתמודדה בתוך רשימת 'הליכוד' במתקפה נגדית, וטענה: "כל פעולותיי היו שקופות ולאחר היוועצות, לא קראתי לציבור "לכו לשתות בירה", לא השתתפתי באירועים המוניים ללא מסיכה, לא הזמנתי להתארח בביתי בניגוד להנחיות ועובדי לשכתי לא הפרו בידוד", כשהיא עוקצת את התנהלותו האישית של נתניהו.

שאשא - ביטון הוסיפה למתקפה וכתבה בדף הפייסבוק שלה: "אני מזכירה לראש הממשלה שהוא היה זה שמסמס את יישום מתווה הרמזור של פרופ' גמזו, עד שלא היתה בו עוד תועלת. אני גאה שהצלחתי לסייע לבעלי עסקים רבים להתמודד עם המשבר, שנלחמתי על פתיחתם של עסקים, חופי הים, בריכות וחדרי הכושר. פתיחתם של האחרונים היתה גם הנושא היחיד שהוועדה אישרה בניגוד לעמדת הממשלה".

עוד תקפה חברת הכנסת שאשא ביטון את נתניהו, "אני מציעה לראש הממשלה להתעשת ולהפסיק לחפש אשמות. זה הזמן להגדיל את כושר הספיקה של בתי החולים, לייצר מערך קטיעת הידבקויות יעיל, לגייס את הציבור למאבק על ידי הסברה נכונה לשמור על עצמו ועל קבוצות הסיכון. מומלץ גם לתת דוגמא אישית".

היא הוסיפה למתקפה שעוד עלולה לעלות לה בחייה הפוליטיים וכתבה: "טוב יעשה ראש הממשלה אם יתרכז בכך ולא בבריחה מאחריות והטלת בוץ ורפש".

יו"ר סיעת 'הליכוד' ח"כ מיקי זוהר הגיב לדבריה וכתב: "מזה זמן רב יפעת שאשא ביטון אינה מתנהלת כחלק מסיעת הליכוד ואינה משרתת את מטרותיה. ‏היא בוחרת לתקוף אותנו ואת רה"מ באופן אישי כאילו בחירתה לכנסת היתה מתרחשת ללא ההישג המדהים שלנו בבחירות האחרונות".

זוהר שאיים פעמיים להדיחה מתפקידה, קרא לשקול את המשך דרכה בליכוד, כשלדבריו, "כפיות טובה אינה מקובלת במחוזותינו ולכן אני סבור שיש לשקול את המשך דרכה בסיעת הליכוד".

יפעת שאשא ביטון קורונה בנימין נתניהו מיקי זוהר מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד