י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד מטריד

תיעוד: במהלך אכיפה במאה שערים - שוטר מכה חרדי באגרופים

תיעוד מטריד שצולם הבוקר בשכונת מאה שערים בירושלים, מציג אלימות של שוטר כלפי תושב חרדי ללא סיבה הנראית לעין • השוטר נראה כשהוא מכה באגרופים את הצעיר החרדי לאחר מרדף בסמטאות השכונה • מהמשטרה נמסר כי המקרה ייבדק

תיעוד: במהלך אכיפה במאה שערים - שוטר מכה חרדי באגרופים
התקרית במאה שערים צילום: צילום מסך

הבוקר (רביעי), הגיעו כוחות גדולים של משטרה לשכונת מאה שערים בירושלים, במטרה לאכוף את המגבלות על מוסדות חינוך ובתי עסק בשכונה שפעלו בהוראת גדולי ישראל. אלא, שבמהלך ניסיון האכיפה, החלו עימותים בין השוטרים לתושבים.

בתיעוד מהמקום, נראים שוטרים רודפים אחרי בחור צעיר, שככל הנראה התעמת קודם לכן עם הכוחות, אך כשאחד השוטרים פוגש אותו, הוא מכה בו באגרופים ללא כל סיבה הנראית לעין.

כזכור, במהלך הגל הראשון של נגיף הקורונה, נרשמו בשכונת מאה שערים עימותים קשים בין תושבים לשוטרים, לאחר שהמשטרה בחרה לבצע סיורים יומיים במטרה למנוע את התפילות שהתקיימו בבתי הכנסת. גם אז, חלק מהתיעודים עוררו סערה ואף הובילו לבדיקת מח"ש.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים' כי מבירור ראשוני עולה כי במהלך פעילות מבצעית של השוטרים במקום, מספר חשודים זרקו לעברם חפצים וקראו לעברם קריאות נאצה. בתוך כך, השוטר הבחין בחשוד וניסה לעצור אותו, זאת תוך שהוא מתנגד פיזית למעצר ומנסה לחמוק מהשוטר באגרסיביות. לצד האמור, המקרה ייבדק.

מאה שערים קורונה משטרת ישראל אלימות משטרתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד