י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עקב המצב: אלפים מעבירים פדיון כפרות ושולחים שמות לתפילה!

אלפי פניות זורמות ביממה האחרונה, מאז ההודעה על החמרת הסגר הצפויה, למוקד פדיון הכפרות של יד לאחים • המוקד תוגבר במיוחד בעשרות טלפניות שעוזרות לעמוד בעומס ולענות בתוך שניות לכל פניה.

עקב המצב: אלפים מעבירים פדיון כפרות ושולחים שמות לתפילה!
כפרות צילום: נתי שוחט פלאש 90

מאז ההודעה על החמרת הסגר הצפויה, אלפי פניות זורמות למוקד פדיון הכפרות של יד לאחים. בארגון אומרים כי מידי שנה הם מאפשרים לציבור להעביר את כספי 'פדיון הכפרות' למען מצוות 'פדיון שבויים', אלא שהשנה הפניות גברו במאות אחוזים בשל המצב. יודגש, כי המוקד תוגבר במיוחד בעשרות טלפניות שעוזרות לעמוד בעומס ולענות בתוך שניות לכל פניה.

"בצל המצב הלא ידוע וברקע מאות אלפי אזרחים שנתונים בבידוד ולא יכולים לצאת מפתח הבית, אנו מקבלים פניות מכל רחבי הארץ, מכל המגזרים, מכל העדות ומכל הגילאים" מעידים במוקד הרישום, ומוסיפים "אלפי יהודים מנצלים את האפשרות שניתנה להם הן לערוך כפרות והן לתעל את כספי פדיון הכפרות לטובת מצוות פדיון שבויים ששקולה כנגד כל התורה, ומעבירים את שמותיהם".

בארגון הוחלט גם כי כל מי שיעביר את פדיון הכפרות שלו לטובת פדיון שבויים, יוכל להעביר את שמותיו ואת שמות יקיריו למעמדי תפילות מיוחדים שיערכו בערב יום הכיפורים לבריאות איתנה, זיווגים, נחת, שלום בית, פרנסה וכל המצטרך.

מעמדי התפילות יערכו בשריד בית מקדשנו הכותל המערבי, במערת המכפלה שבחברון, בציון התנא יונתן בן עוזיאל בעמוקה, וכן בציון "סנגורן של ישראל" רבי לוי יצחק מברדיטשוב באוקראינה.

להעברת פדיון כפרות ושמות לתפילה לחצו כאן

ביד לאחים מציינים כי מעמדי התפילה בכותל ובמערת המכפלה יערכו בכל יום מימות השבוע הקרוב, כולל בעיצומו של יום הכיפורים! ומבקשים להדגיש את תמיכתו של  מרן הגאון הגדול הרב שמואל הלוי וואזנר זצ"ל בפעילות יד לאחים, ואת דבריו הברורים כי בתרומה ליד לאחים זוכים בקיום מצוות פדיון שבויים ששקולה כנגד כל התורה כולה.

עוד אומרים בארגון, כי מיד עם הפרסום הראשוני על מעמדי התפילה הצפויים, הוצף המוקד המיוחד שנפתח ביד לאחים, בפניות רבות מכל רחבי העולם היהודי. רבים מהפונים סיפרו בהתרגשות על ישועות שראו לאחר מעמדי התפילות של יד לאחים בשנה שעברה, שנערכו עבור חתימה טובה, פרנסה, רפואה וזיווגים.

״השילוב הנדיר של פדיון כפרות עם מצוות פדיון שבויים ועם מעמדי התפילות באותם מקומות קדושים ומיוחדים, יש בכוחם לבקוע רקיעים ולהביא ישועות בשנה החדשה".

תרומות לפדיון שבויים והעברת שמות תפילה ניתן למסור בכל שעה במוקד יד לאחים שמספרו 9234*  לחצו כאן, באתר המאובטח של יד לאחים

יד לאחים פדיון כפרות כפרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד