י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נראית למרחקים

צפו: שריפת ענק במפעל שמן בעכו; כבישים נחסמו לתנועה

עשן כבד מיתמר בעקבות שריפה גדולה שפרצה הבוקר במפעל שמן הסמוך לעכו, וכבישים רבים באזור נחסמו לתנועה | כוחות כיבוי גדולים פועלים במקום במטרה למנוע את המשך התפשטות האש

צפו: שריפת ענק במפעל שמן בעכו; כבישים נחסמו לתנועה
השריפה במפעל צילום: כבאות והצלה

שריפה גדולה פרצה הבוקר (ראשון) במפעל השמן "מילומור" באזור התעשייה הסמוך לעכו. כוחות גדולים של כיבוי אש שהוזעקו למקום פועלים במטרה להשתלט על השריפה אשר מתפשטת במהירות לכיוון רכבים ומבנים. העשן הכבד נצפה למרחקים גדולים והמשטרה מיהרה לסגור מספר כבישים באזור לתנועת כלי רכב.

מכבאות והצלה נמסר כי לוחמי האש פועלים במקום באמצעות חומר כיבוי מסוג קצף למניעת התפשטות האש. כמו כן, הוקם חפ"ק בקיבוץ כפר מסריק ובקשה להגברת לחצי מים ממקורות. "באזור קרינת אש עזה, דבר המקשה על פעולות לוחמי האש", אומרים במערך הכבאות.

מפקד מרחב אשר במשטרה תת ניצב בני אבליה, סיים לפני זמן קצר הערכת מצב יחד עם קציני המשטרה וגופי החירום וההצלה הפעלים במקום, במטרה לבחון את היערכות הכוחות, המוכנות המבצעית והמענה המשולב, למען שלום הציבור.

בתום הערכת המצב ציין אבליה, כי "מדובר בשריפה שמקורה במכליות שמן באזור התעשייה מילואות ולפי שעה אין סכנה לחיי אדם על אף שבשלב זה אין שליטה על השריפה. צירי התנועה ימשיכו להיות סגורים וכלל עובדי המפעל פונו מהמקום למען ביטחונם".

 

שריפה עכו כיבוי אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד