י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שעות לפני התקדש החג

מ"מ המפכ"ל ביקר בבני ברק: "הזדמנות לקיים את מצוות בין אדם לחברו"

לקראת תפילות היום הקדוש בצל הקורונה ששוברת שיאים מידי יום, הגיע הבוקר מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן לביקור בבני ברק לעמוד מקרוב אחר ההיערכות | "מצוות בין אדם לחברו קודמת לבין אדם למקום. זו ההזדמנות לקיים מצוות בין אדם לחברו, ונשמרתם לנפשותיכם"

מ"מ המפכ"ל ביקר בבני ברק: "הזדמנות לקיים את מצוות בין אדם לחברו"
מ"מ המפכ"ל בביקור בעירייה צילום: דוברות המשטרה

ממלא מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, הגיע הבוקר (ראשון) לביקור בעיריית בני ברק, במטרה לעקוב אחרי ההכנות לקראת תפילות יום כיפור ברחבי העיר בצל התפרצות נגיף הקורונה והסגר שהוטל ברחבי המדינה. מ"מ המפכ"ל, שהגיע מלווה במפקד מחוז ת"א ניצב דוד ביתן, נפגש עם ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין באמצעות "זום", ועם אריק אדלר שמונה לפרויקטור הקורונה של העירייה.

"במהלך הפגישה הוצגו האתגרים הרבים העומדים בפני קברניטי העיר ותושביה בכל הנוגע להתמודדות במניעת התפשטות נגיף הקורונה בעיר", נמסר מהמשטרה. ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין שיבח את המשטרה על שיתוף פעולה עם העירייה, מה שהפך לדבריו ל"סמל ודוגמא לשאר המקומות".


צילום: דוברות המשטרה

"משטרת ישראל פועלת במאמץ רב לשמור על בטחון הציבור. תכלית הפעילות המשטרתית המאומצת במבצע 'אחריות מנצחת', היא למנוע את התפשטות המגפה בכלל המגזרים", ציין מ"מ המפכ"ל במהלך הפגישה. לדבריו, "מצוות בין אדם לחברו קודמת לבין אדם למקום. זו ההזדמנות לקיים מצוות בין אדם לחברו, ונשמרתם לנפשותיכם"

מ"מ המפכ"ל הוסיף: "הזדמנות שכל אחד ואחת מכם בערב יום הכיפורים הזה יכול לעשות עבור בריאותנו. שמירה על ההנחיות, הבנה והקשבה להנחיות השוטרים חשובה בעת הזו למען שמירה על ביטחונכם ובריאותכם. גם ביום הכיפורים נהיה פה ביחד לשמור על הביטחון של כולנו".


צילום: דוברות המשטרה

קורונה אכיפה משטרת ישראל בני ברק מוטי כהן ערב יום הכיפורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד