י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שעות ליום הקדוש

ראש הממשלה שוחח עם הרבנים הראשיים

"אני מבקש לחזק את מה שאמרתם לציבור: להקפיד לשמור על הכללים", כך ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחה עם שני הרבנים הראשיים לישראל

ראש הממשלה שוחח עם הרבנים הראשיים
הרבנים הראשיים לישראל צילום: דוברות הרבנות הראשית

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום עם הרבנים הראשיים לישראל הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו.

ראש הממשלה אמר לרבנים הראשיים: "אני מבקש לחזק את מה שאמרתם לציבור: להקפיד לשמור על הכללים, לעטות מסכות, ריחוק חברתי ולהתפלל בשטח פתוח ככל שניתן. מי שבכל זאת נכנס לבית הכנסת עליו להקפיד הקפדה יתרה על כללי משרד הבריאות." ראש הממשלה אמר כי הוא מעריך את ההתגייסות של הרבנים לעזור למנוע את התפשטות המגפה.

בהוראה שיצאה על ידי הרב הראשי לישראל הראש"ל הגר"י יוסף נאמר: "הנני מברך את כל בית ישראל בברכת גמר חתימה טובה ושנזכה להיחתם בספר בחיים והשלום.

הנני קורא בזה לציבור הרחב להקפיד על הוראות משרד הבריאות להקפיד על חבישת מסיכה לאורך כל התפילה, שמירת מרחק של שני מטר בין המתפללים, חלונות בית הכנסת יהיו פתוחים ולאוורר את בתי הכנסת וכן על בתי הכנסת להעמיד גבאי שיהיה אחראי לאכוף את הוראות משרד הבריאות.

בית הכנסת שלא יקפיד להקפיד על ההנחיות עדיף שיתפללו בחוץ ולא יבואו לידי סכנה. שמענו שבראש השנה נדבקו הרבה מאוד אנשים ונפטרו מן העולם ולכן צריך לזכור את הציווי שכתוב ״ונשמרתם מאוד לנפשותיכם״ וחי בהם ולא שימות בהם. תזכו לשנים רבות נעימות וטובות". דברי הראשל"צ.

בנימין נתניהו הרב דוד לאו הרב יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד