ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בעקבות התנגדותו להגבלת ההפגנות

הח"כ מישראל ביתנו קיבל איומים על חייו, החשוד נעצר

התנגדותו של ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו להטלת הגבלות על ההפגנות לא עוברת בשקט גם ברשתות החברתיות • אבידר התלונן כי גולשים רבים תקפו אותו ואיימו על חייו ובעקבות כך אף נעצר חשוד תושב ראשון לציון

הח"כ מישראל ביתנו קיבל איומים על חייו, החשוד נעצר
ח"כ אלי אבידר צילום: דוברות הכנסת

תושב ראשון לציון בן 48 נעצר בסוף השבוע לאחר שאיים ברצח על חבר הכנסת אלי אבידר מישראל ביתנו. החשוד הובא ביום ראשון לדיון בבית המשפט השלום בפ"ת, בסיומו הוא שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים והחקירה בעניינו נמשכת. בהודעה ששיגר החשוד החשוד לאבידר הוא כתב: "אתה צריך כדור בראש דחוף".

בימים האחרונים התלונן אבידר במשטרה לאחר שקיבל איומים רבים מצד גולשים ברשתות החברתיות, זאת על רקע התנגדותו להגבלת ההפגנות בצל הסגר. אבידר התבטא בעניין ותקף את נתניהו בכל הנגוע לסוגיה, מה שככל הנראה הביא את החשוד לבצע את המעשים.

האיומים ברשתות החברתיות

בתגובה לפוסט שהעלה אבידר בפייסבוק כתבה אחת הגולשות: "מאחלת לך שיתוק בכל הגוף ושתהפוך לאילם לפני שתלך להפגין. תישאר בבית כל ימי חייך ולא תראה אור יום אמן אמן!!!! שמאלני מסריח עוכר מדינה" גולשת אחרת כתבה לאבידר: "לכבוד יום הכיפורים אני מאחלת לך קורונה ברמה הקשה ביותר ולכל המפגינים הפושעים ומפיצי הקורונה מאחלת מוות בייסורים".

בסוף השבוע כתב אבידר כי "מאז יום חמישי בבוקר נתניהו הוא עשה הכל כדי למנוע הפגנות. התיש את ועדת חוקה חוק ומשפט כדי לקדם מניעת הפגנות ובמקביל העצים את החרדה כדי להעביר תקנה לשעת חירום, שתמנע הפגנות באופן מוחלט בשלושת הימים הקרובים.

"חשוב להבהיר", הוסיף אבידר, "החוק הקיים מאפשר הפגנות. ההגבלה על מספר המפגינים בבלפור, שניסה נתניהו להעביר, לא נכנסה לתוקף".
האיומים ברשתות החברתיות
אלי אבידר איומים הפגנות רשתות חברתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד