י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
העתירו בתפילה

בני ברק: ילד נחנק בביתו מעינב, מצבו קשה

ילד כבן 7 נחנק מסיבה שאינה ברורה בביתו בבני ברק בעת שאכל ענבים • כוחות ההצלה פינו אותו לבית החולים במצב קשה • בקשו רחמים עבור הילד: אלתר יוסף בן אסתר

בני ברק: ילד נחנק בביתו מעינב, מצבו קשה
כוחות הצלה, אילוסטרציה צילום: דן בונבידה

כוחות ההצלה הוזעקו לפני זמן לביתו של ילד כבן 7 בעיר בני ברק, לאחר שמסיבה שאינה ברורה הוא נחנק במהלך אכילת ענבים. מתנדבי ארגוני ההצלה העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה במצב קשה, לאחר פעולות החייאה לבית החולים.

מאיחוד הצלה נמסר כי צוותי רפואה של הארגון ביצעו פעולות החייאה בילד כבן 7 לאחר שנחנק מאוכל בביתו בבני ברק.

"כשהגענו למקום הילד היה ללא דופק וללא נשימה, החלנו בפעולות החייאה יחד צוות ניידת טיפול נמרץ", סיפרו עדיאל פנחס ויוסף ברוכים חובשים באיחוד הצלה, "בהמשך הוא פונה לבית החולים תל השומר כאשר מצבו מוגדר קשה".

יהודה פורייס, כונן ארגון הצלה שהצטרף לפינוי לבית החולים סיפר: "הגענו לכתובת וראינו ילד שאיבד את הכרתו, לאחר שככל הנראה נחנק במהלך האכילה. התחלנו טיפול מציל חיים עם כוננים נוספים של הצלה-מד"א ותוך כדי פינוי לבית החולים התחלנו אף בפעולות החייאה. בחסדי שמיים מאמצי ההחייאה נשאו פרי והדופק של הילד חזר עם ההגעה לבית החולים".

הציבור נקרא להעתיר בתפילה עבור הילד: יוסף אלתר בן אסתר.

לפי נתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, מאז שנת 2015 נחנקו למוות 54 ילדים. עד כה, בשנת 2020 מתו 6 ילדים כתוצאה מחנק.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים מציינת כי "חנק הוא הגורם השלישי לתמותה מתאונות ילדים. אנו חוזרים ומזכירים להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה. חשוב להקפיד על הרגלי אכילה נכונה בישיבה וללא פעילות נוספת במקביל".

ילד חרדי חנק מאוכל ארגון בטרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד