י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בנאום מדיני

חסן נסראללה מאשים: "ארצות הברית מנסה להחיות את דאעש"

"ארה"ב מבקשת להצדיק את נוכחותה באזור בשם הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש, אותה דאעש שהיא מבקשת להחיות אותה באזור בשביל תירוץ להיות באזור", כך אומר מזכ"ל חיזבאללה נסראללה 

חסן נסראללה מאשים: "ארצות הברית מנסה להחיות את דאעש"
חסן נסראללה צילום: צילומסך

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאם אמש בלבנון ובראשית דבריו הוא הביע את תנחומיו על מותו של אמיר כווית, והעריך את עמדתו כלפי לבנון, הוא אמר כי לבנון לא תשכח את עזרת כווית בבניית לבנון מחדש "לאחר התוקפנות הציונית".

הוא הוסיף כי "כווית עמדה בכל הלחצים להתקדם לעבר נורמליזציה, וכווית נקטה בעמדה נהדרת זו ודבקה בעמדות הערבים והאומה האיסלאמית, עמדתה של כווית בתמיכה בירושלים ובפלסטין מנוגדת לרכבת הנורמליזציה".

נסראללה אמר כי ארצות הברית מבקשת להצדיק את נוכחותה באזור כקואליציה בינלאומית נגד דאעש, אותו דאעש ארצות הברית מבקשת להחיות אותו באזור.

מזכ"ל חיזבאללה בלבנון הצהיר גם: "צבא המשטר הציוני נמצא עדיין ברמת הכוננות והמסתור הגבוהים ביותר, וזו התקופה הארוכה ביותר בה נמצא הצבא הכובש וכוחותיו אינם זזים".

"אנו עוקבים אחריהם ומחכים, וחשוב שהמטרה תושג ונראה מה יקרה בימים ובשבועות הקרובים", אמר. נתניהו טוען כי חיזבאללה אגר טילים ליד תחנת הדלק; יחסי הציבור של חיזבאללה יבקשו מהתקשורת להגיע למקום בו נתניהו מתיימר לחשוף את שקריו של ראש ממשלת ישראל בשידור חי".

נסראללה הוסיף: "אנחנו לא מציבים טילים בנמל ביירות וליד תחנת הדלק, ואנחנו יודעים היטב איפה להציב את הטילים שלנו".

המזכ"ל נסראללה המשיך לתקוף את היחסים בין מדינות ערביות מסוימות, כמו בחריין עם "המשטר הציוני" כלשונו, והוסיף: "העם לא ילך יחד עם החלטת הממשלות לנרמל, איחוד האמירויות אמרו כי נמאס להם ממלחמה והקרבה, אחי לא לחמת ולא הקרבת, לממשלת בחריין אין הסמכות לקבל החלטות ופועלת כאילו היא סעודיה".

הוא קרא לעם הסודני להכיר את ההיסטוריה של מאבקם ולא לאפשר לשלוט בו בנושאים כמו טרור ונושאים כלכליים, ולא להיכנע ללחצים לקיים נורמליזציה עם ישראל. "בסופו של דבר" אמר נסראללה, "העמים יישאו באחריות לנורמליזציה, ומי שפנה לנורמליזציה יבין במהרה כי חישוביו שגויים, והעתיד יוכיח זאת".

דאעש חסן נסראללה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד