י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אולי תסתום את הפה?"

התגוששות: העימות בין טראמפ לביידן הפך למכוער

העימות הלילה בין המועמדים לנשיאות ארה"ב טראמפ וביידן הפך לקולני, אישי ומלא באמוציות • ביידן לטראמפ: "תזריק לעצמך כלור" טראמפ לביידן: "עשיתי יותר ב-47 חודשים ממה שעשית ב-47 שנים"

התגוששות: העימות בין טראמפ לביידן הפך למכוער
העימות צילום: באדיבות המצלם

הלילה התקיים העימות הראשון בין המועמדים לבחירות לנשיאות בארצות הברית שיתקיימו ב-3 לנובמבר, העימות התקיים בעיר קליבלנד שבמדינת אוהיו. בו הנשיא המכהן, דונלד טראמפ, פגש את יריבו, המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן.

בעימות הנשיאותי הראשון מתוך שלושה הצפויים במערכת הבחירות הנוכחית, טראמפ וביידן התגוששו, וירדו אחד על השני ללא הפסקה.

המנחה וואלאס שאל את טראמפ על חשיפת ה'ניו יורק טיימס', וביקש ממנו לומר כמה מסים שילם ב-2016 וב-2017. "מיליוני דולרים", ענה הנשיא, טראמפ טען כי בתור אדם פרטי הוא ניסה כמה שפחות לשלם מסים. "ניצלתי את תקנות המס של אובמה", אמר טראמפ.

ביידן הגיב כי הוא יבטל את התקנות כשייכנס לבית הלבן, טראמפ שאל אותו: "אז למה לא עשית את זה ב-25 השנים האחרונות?".

עשיתי יותר ב-47 חודשים ממה שעשית ב-47 שנים", עקץ טראמפ את ביידן, ביידן הגיב לטראמפ: "אתה הנשיא הגרוע ביותר בהיסטוריה האמריקאית".

הציוץ של טראמפ על העימות

ביידן אמר על טראמפ כשהוא פונה למצלמה: "זה אותו האיש שאמר שהמגפה תיעלם בקיץ בגלל השמש, אולי היא תיעלם אם תזריק לעצמך כלור", את הדברים אמר בתגובה לדברי טראמפ: "לא הצלחת עם שפעת החזירים", אמר טראמפ לביידן.

ביידן תקף את הנשיא על עצרות הבחירות הענקיות שהוא עורך בזמן שהנגיף משתולל. טראמפ הגיב: "היית עושה אותו דבר אם היית יכול להביא כל כך הרבה אנשים".

במהלך הוויכוח על תוכנית הבריאות ביידן כינה אותו "שקרן" ו"ליצן", טראמפ הפריע לו לסיים את תשובתו, ביידן אמר: "אולי תסתום את הפה, בן אדם?".

מהתוצאות בעימות בין ביידן לטראמפ על ידי רשת CBC שלא אוהדת את טראמפ עולה, כי 48% מהצופים חושבים שביידן ניצח בעימות, ואילו 41% חושבים שטראמפ ניצח. עוד עולה מהסקר כי 69% מהצופים מעידים שהעימות עיצבן אותם.

מסקר של CNN הערוץ שמתנגד לטראמפ באופן מובהק עולה כי 60% חושבים שביידן ניצח בעימות, לעומת 28% שחושבים שטראמפ ניצח.

דונאלד טראמפ ג'ו ביידן הבחירות לנשיאות ארצות הברית עימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד