ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מהם הקריטריונים?

נפתחה האפשרות להגשת בקשה למענקים

פחות מיממה לאחר שאושרה ההצעה במליאה, באתר רשות המיסים נפתחה האפשרות להגשת בקשה למענק כספי השתתפות בהוצאות קבועות לעסקים עם מחזור של עד 400 מיליון ₪ • ומהם הקריטריונים לקבלת המענק?

נפתחה האפשרות להגשת בקשה למענקים
שטרות כסף צילום: דוברות המשטרה

בהמשך להצעת החוק שאושרה אמש (שלישי) במליאת הכנסת, נפתחה באתר רשות המסים האפשרות להגיש בקשות למקדמה עבור מענק השתתפות בהוצאות קבועות לעסקים עם מחזור של עד 400 מיליון ₪, אשר מחזור הפעילות שלהם בחודשים ספטמבר-אוקטובר 2020 נפגע בשל התפרצות נגיף הקורונה לפחות ב- 25% לעומת התקופה המקבילה ב- 2019.

את הבקשות למקדמות יכולים להגיש עסקים עם מחזור פעילות של עד 400 מיליון ש"ח, שצופים ירידה של לפחות 25% בחודשים ספטמבר אוקטובר 2020 ושקיבלו מענק השתתפות בהוצאות קבועות עבור החודשים מרץ-אפריל או מאי-יוני. סכומי המקדמה יהיה בשיעור של 50% ממענק מרץ אפריל או מאי-יוני לפי בחירת המגישים.

את הבקשות למקדמה ,ניתן להגיש החל מהיום (ה-30 בספטמבר 2020) ועד ליום ה-31 באוקטובר 2020. להגשת הבקשות ולפרטים נוספים על המענק ותנאי הזכאות ניתן להיכנס לאתר רשות המסים.

כזכור, הכנסת אישרה אמש (שלישי) את הרחבת התכנית הכלכלית אותה אישרה הממשלה בשבוע שעבר פה-אחד. ההרחבה כוללת שורת מהלכים לצמצום הפגיעה במשק במהלך תקופת הסגר והעמקת המענה הכלכלי לעסקים, ביניהם הורדת רף הפגיעה בעסק לקבלת מענק הוצאות קבועות בחודשים ספטמבר- אוקטובר ל-25%, מתן מקדמות על חשבון מענק הוצאות קבועות, תכנית שימור עובדים מקיפה ודחיית ההפחתה בדמי האבטלה.

קורונה מענק כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד