י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אחרי ברסי

דיווח: נתניהו יציע את תפקיד הפרויקטור לפרופ' ברבש

הבוקר פורסם שהתפקיד שגמזו אמור לפנות בעוד חודש הוצע למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, משה בר סימן טוב. הערב דווח כי ראש הממשלה יציע אותו לפרופ' ברבש, שרק לפני חודשיים הסיר את מועמדותו לתפקיד

דיווח: נתניהו יציע את תפקיד הפרויקטור לפרופ' ברבש
פרופ' גבי ברבש צילום: צילומסך ערוץ 12

דרוש פרויקטור: ראש הממשלה יציע את תפקיד ממונה הקורונה לפרופ' גבי ברבש, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר ומי שניהל את בית החולים איכילוב, כך מדווחת העיתונאית קרן מרציאנו.

הממונה הנוכחי על המאבק בקורונה, הפרופ' רוני גמזו, צפוי לסיים את תפקידו בעוד חודש, והוא הודיע מראש כי לא יבקש להאריך את המנדט שניתן לו. גמזו אמר כי הוא "נקרא למילואים" ובא לשרת את העם, אך ב1 לנובמבר ישוב לתפקידו כמנכ"ל בית החולים איכילוב.

הבוקר דווח כי ראש הממשלה הציע את התפקיד למי ששימש עד לא מכבר כמנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב (ברסי), שניהל בהצלחה את המאבק בנגיף החל מתחילת ההתפרצות ועזב את המשרד לאחר ששר הבריאות יעקב ליצמן התפטר ממנו, אך ברסי עצמו אמר כי לא הוצגה בפניו כל הצעה קונקרטית, אם כי לא שלל את האפשרות.

כעת נראה כי בבורסת השמות צץ שם חדש, הפרופ' גבי ברבש, שלאחרונה הרבה להתראיין בכל מה שקשור לקורונה, והציג דעה התומכת בסגר הדוק עד לירידה במספר החולים, גם במחיר של נזק לכלכלה. הוא מרבה להתריע על העומס הקיים במחלקות הקורונה בבתי החולים וטוען כי הציבור לא מפנים את המצב שעלול להידרדר עד לקטסטרופה. לפני כחודשיים, לפני שגמזו נבחר לתפקיד, היה ברבש בין המועמדים למלא אותו, אך אחר שהבין כי לא יינתנו לו מלוא הסמכויות, הודיע כי אינו חפץ בו.

ברבש עצמו לא נושא כיום בתפקיד רשמי והוא משמש כחבר במטה המקצועי של הפרופ' רוני גמזו, כך שעבודת המטה מוכרת לו היטב ואם אכן יכנס לתפקיד, לא יידרש לימי חפיפה ארוכים, אלא הוא צפוי להגיע אליו עם דעה מגובשת ועם תכנית סדורה למלחמה בנגיף.

גבי ברבש רוני גמזו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד