י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
היה מוטה נגד טראמפ?

המנחה שנבחר לתפקיד היוקרתי אכזב והפך לשק חבטות

הסקרים לא חלוקים רק בשאלה מי ניצח את העימות, טראמפ או ביידן. גם המנחה, מגיש ועיתונאי וותיק סופג ביקורת קשה על אופן ניהול אחד העימותים המבישים שידעה ארה"ב • חדי עין הבחינו כי המנחה גם היה מוטה, כאשר קטע 76 פעמים את טראמפ, לעומת 15 פעמים את ביידן

המנחה שנבחר לתפקיד היוקרתי אכזב והפך לשק חבטות
מנחה העימות כריס ווואלאס צילום: צילומסך

המנחה כריס וואלאס מרשת 'פוקס ניוז', סומן כמפסיד בעימות הנשיאותי הראשון ב-2020, לאחר שלא הצליח לרסן 90 דקות של כאוס בין הניצים דונלד טראמפ וג'ו ביידן.

הצופים והאנליסטים הפוליטיים השוו את ביצועיו לזו של גננת, כאשר הוא ביקש שוב ושוב מהמועמדים להפסיק להפריע זה לזה ותחנוניו נפלו על אוזניים ערלות.

וואלאס פתח את הוויכוח ואמר: "התפקיד שלי הוא להיות כמה שיותר בלתי נראה", אבל זה לא קרה.

בסוף הוויכוח הקדיש וואלאס זמן רב יותר לגערות - בעיקר לכיוונו של טראמפ - מאשר לשאול את השאלות שאותן הכין. בין מקהלת המבקרים שכוונו לוואלאס היו שלושה מעמיתיו ב'פוקס ניוז' - לורה אינגרהם, גרג גוטפלד ובריאן קילמייד.

מנגד צופים ברשתות החברתיות ביקשו להגן על וואלאס ואמרו כי הוא לא היה יכול לעשות הרבה כדי לשלוט בכאוס. "ללא יכולת להשתיק מיקרופון, מה יכול היה מנחה אחר לעשות?" שאלו הגולשים.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ עקץ את המנחה: "כריס עבר לילה קשה, שניים על אחד לא היה מפתיע, אבל כיף". צייץ הנשיא. טראמפ כבר ציין כי הוא חושב שוואלאס עשה עבודה גרועה דקות ספורות לאחר סיום הוויכוח כאשר הוא צייץ מחדש כמה פוסטים על כך.

הוועדה לעימותים נשיאותיים ככל הנראה לא הייתה מרוצה מאיך שהכל התנהל, מכיוון שהודיעה אתמול (רביעי) כי תשנה את מתכונת העימות הבא של המועמדים.

בשלב מסוים המנחה אמר לטראמפ: "יהיה טוב יותר אם נאפשר לשני האנשים לדבר בפחות הפרעות. אני פונה אליך, אדוני, לעשות את זה".

"וגם אותו?" ענה הנשיא בהנהון לעבר ביידן. "ובכן, בכנות, אתה עושה יותר מדי הפרעות", השיב וואלאס.

מבקרים רבים תמכו בקביעתו של טראמפ כי וואלאס היה מוטה באופן גורף - וטענו כי הוא קטע את הנשיא 76 פעמים, לעומת 15 פעמים את ביידן.

כריס וואלאס דונלד טראמפ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד