י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרסום ראשון

האסון בביתר עילית: המשטרה פתחה בחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות

גורמים בחברה בה הועסק הבחור חיים יעקב סין שלום ז"ל, תושב ביתר עילית, צפויים להיחקר באזהרה בחשד לגרימת מוות ברשלנות | במשטרה בוחנים מה גרם לקריסת התקרה בדירה עבד המנוח | אחד העובדים ששהה בדירה בעת המקרה, נתן אתמול עדות במשטרה

האסון בביתר עילית: המשטרה פתחה בחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות
חיים יעקב סין שלום ז"ל, זירת האסון צילום: באדיבות המצלם, יוסי שוואב

פרסום ראשון: המשטרה פתחה בחקירה בחשד שמותו של הבחור של הבחור חיים יעקב סין שלום ז"ל - שנהרג אמש (רביעי) כתוצאה מתקרה שקרסה במהלך עבודות שיפוצים בעיר עפולה - נגרמה כתוצאה מרשלנות. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי עובד שעסק בעבודות הקידוח יחד עם המנוח נתן אתמול עדות במשטרה.

בנוסף, גורמים בחברה בה הועסק ההרוג, צפויים להיחקר באזהרה בחשד לגרימת מוות ברשלנות. במשטרה מנסים להבין מה גרם לקריסת  התקרה במהלך שיפוץ הדירה והאם הדבר, שגרם לאסון הכבד, יכל להימנע. בתוך כך, המשטרה הסכימה אתמול לוותר על נתיחת הגופה של ההרוג והוא הובא הלילה לקבורה בהר המנוחות בירושלים.

כפי שדווח אתמול, חיים יעקב סין שלום, תושב ביתר עילית כבן 21, נהרג לאחר שמסיבה שאינה ברורה קרסה עליו התקרה בעת שעסק בעבודות קידוח בדירה ברחוב צבי פנקס בעפולה. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים העמק בעיר שם נקבע מותו. 

המנוח, השתייך לקהילת 'שלום רב' בעיר ביתר, והוא בנו של הרב יואל סין שלום. גבאי הקהילה הרב יעקב דינין סיפר ל'בחדרי חרדים': "רק לפני כמה ימים, ביום כיפור האחרון, הוא התפלל אתנו בבית הכנסת של הקהילה, הוא תמיד היה חייכן ושמח, היה כיף לדבר איתו הוא תמיד שמח עם כולם. הוא היה בשיא בחרותו והיום הוא היה ואיננו".  

מעו"ד ליאור פרץ המייצג בתיק נמסר: "מדובר בטרגדיה קשה שנגרמה במסגרת תאונת עבודה בעיר עפולה. התיק מצוי בהליכי חקירה ועל כן אני מנוע מלפרט את פרטי האירוע. כמו כן, נתקבלה בקשתי ע"י גורמי החקירה, והמשך הליכי החקירה בתיק יושלמו לאחר תום ימי השבעה לאחר חג סוכות.
כבר עתה אדגיש, כי המנוח הועסק בחברה וותיקה הפועלת עפ"י חוקי ונהלי הבטיחות בעבודה כפי הנדרש.


עורך דין ליאור פרץ

עורך הדין פרץ מוסיף: "בהזדמנות זו, וכמי שמייצג בהליכים פליליים, לרבות בתיקי בטיחות בעבודה, אבקש לחדד את החשיבות שבהקפדה על נהלי הבטיחות הן מצד מזמיני העבודה והן מצד העוסקים בתחום הבנייה, שכן אנו עדים בשנים האחרונות לתאונות עבודה רבות שמסתיימות לצערנו באופן טרגי".

חקירת משטרה גרימת מוות ברשלנות ביתר עילית ליאור פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד