ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
מהפרונט אל מאחורי הקלעים

קידום בתאגיד: הכתב הבכיר מונה לעורך הראשי של המהדורה

כתב המשטרה המוערך רועי ינובסקי, עושה צעד אחורה אל העבר השני של זכוכית, אך עושה שני צעדים קדימה עם קידומו לעורך הראשי של המהדורה המרכזית בכאן 11. קודמו בתפקיד זה עוזב ועובר לחדשות 13

קידום בתאגיד: הכתב הבכיר מונה לעורך הראשי של המהדורה
ינובסקי מדווח לאחר הפגיעה צילום: צילום מסך

קידום משמעותי בתאגיד השידור הישראלי 'כאן 11', מי שהיה כתב לענייני משטרה ופלילים, רועי ינובסקי, מונה לעורך הראשי של המהדורה המרכזית בערוץ. הוא יחליף את עילי לוין שעזב לתפקיד סמנכ"ל התוכן ב'חדשות 13'.

ינובסקי עם ניסיון רב בתחום התקשורת. ב-2014 הוא מונה לתפקיד כתב המשטרה באזור ירושלים של 'ידיעות אחרונות' ואתר Ynet. ב-2017, הוא עבר לתאגיד השידור הישראלי ומשמש מאז ככתב המשטרה של התאגיד עד למינוי הערב לתפקיד העורך הראשי של המהדורה המרכזית.

הוא פרסם בעבר כמה וכמה סקופים מעניינים, אך אחד האירועים שזכור לכל צופה בחדשות הוא האירוע שהתרחש לפני קצת יותר משנה, בלהט ההפגנות של יוצאי אתיופיה בעקבות הרג אחד מצעירי הקהילה על ידי שוטר. עמד רועי ינובסקי, ודיווח על ההפגנה בסמוך לבנייני עזריאלי בתל אביב, ינובסקי עמד עם אבן בידו מול המצלמה וניסה להסביר לצופים את המתרחש במקום, כשמסביבו אש ותימרות עשן, במהלך המהומה נזרקו לעברו ולעבר שוטרים, אבנים, אחת מהן פגעה לכתב בפנים, ופצעה אותו.

ינובסקי בבית החולים לאחר הפציעה.

האירוע התרחש תוך כדי הבלגן והכאוס האדיר שהתרחש במקום, כאשר השוטרים ניסו להניס את המפגינים באמצעות רימוני הלם.

רק בשעה מאוחרת, ולאחר שהמקום נפתח לתנועה, עזב הכתב הפצוע והמדמם את המקום לבית החולים איכילוב, שם תפרו לו את מקום החתך.

רועי ינובסקי אומר הערב ל'בחדרי חרדים' כי הוא "נרגש לקראת האתגר הבא, מבטיח לעשות הכל ביחד עם השותפים המצוינים בכאן 11 כדי לקדם עיתונות איכותית שמשרתת את הציבור".

'בחדרי חרדים' מאחל הצלחה רבה לרועי שיצליח במלאכתו וימשיך לקצור הישגים מרשימים.

רועי ינובסקי תאגיד השידור כאן 11 מהדורה מרכזית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד