י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
למרות הסגר

מפגינים בתל אביב טוענים שנפגעו מרכב שנמלט מההמון

למרות שהממשלה הגבילה את ההפגנות, למעלה מאלף איש מחו הערב נגד ראש הממשלה בסמוך לכיכר הבימה בתל אביב. בתיעוד שהופץ הערב נראים מפגינים מקיפים נהג רכב בצורה מאיימת והוא מאיץ ונמלט מהמקום. אחת המפגינות טוענת שנפצעה בתקרית

מפגינים בתל אביב טוענים שנפגעו מרכב שנמלט מההמון
שוטרים במחאה בתל אביב צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

למעלה מאלף מפגינים הגיעו הערב (חמישי) למחאה נגד ראש הממשלה ברחובות הסמוכים לכיכר הבימה בתל אביב. זאת, למרות המגבלות והסגר שהוטל בעקבות מצב התחלואה. כוחות גדולים של משטרה ניסו לחסום את דרכם של המפגינים אך אלו צעדו דרך רחובות צדדים לכיוון הכיכר שם מתקיימת במחאה.

בעקבות המחאה, נחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות העוטפים את כיכר הבימה והצירים המוביל והמשטרה פועלת בכוחות גדולים במקום.

בתיעוד שהופץ הערב נראים מפגינים מקיפים נהג רכב מסוג מאזדה בצורה מאיימת והוא מאיץ ונמלט מהמקום. אחת המפגינות טוענת שנפצעה באותה תקרית. עם זאת יצוין כי מגורמי הרפואה או המשטרה לא ניתן אישור לכך.

במשטרה קראו למשתתפי המחאה, להישמע להוראות השוטרים, לשמור על הסדר הציבורי וכן להקפיד על קיום הנחיות משרד הבריאות בעניין נגיף הקורונה לצורך שמירה על בריאות הציבור ומניעת הדבקה המונית. עד כה חולקו הערב כמה עשרות דו"חות בגין חריגה מהנחיות משרד הבריאות .

בתנועת הדגלים השחורים הגיבו על אירוע הדריסה שאירע כביכול בהפגנה בתל אביב ובחרו להאשים את נתניהו: "ההסתה שנשמעה מפי ראש הממשלה וח״כים מהליכוד מביאה לעוד מתקפה נפשעת על המפגינים נגד נתניהו והשחיתות. הגיע הזמן שהיועמ״ש יתעורר ויעמיד לדין את מיקי זוהר ושאר מהדהדי השנאה. שלא יבוא לבכות בלוויות כשירצחו פה מפגינים. מצפים ממשטרת ישראל לחרוג ממנהגה- לתפוס את הפושעים ומהפרקליטות להעמידם לדין".

הפגנת מחאה הבימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד