ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
העולם עוקב בדאגה

אחרי שנדבק בנגיף הקורונה: הנשיא טראמפ פונה לבית חולים

הנגיף הסיני בבית הלבן: אחרי שביום שישי האחרון דווח כי נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ נמצא חיובי לנגיף, במהלך השבת הוחלט לאשפזו בבית חולים צבאי ולהתחיל בטיפול ניסיוני • בסרטון שפרסם נראה הנשיא טראמפ כשהוא מתייחס למצבו הבריאותי: "מצבי טוב, אני חושב" • צפו

אחרי שנדבק בנגיף הקורונה: הנשיא טראמפ פונה לבית חולים
טראמפ מעדכן על מצבו צילום: מתוך הסרטון

אחרי שנדבק גם הוא בנגיף, הנשיא טראמפ מאושפז ומקבל טיפול, מלאניה אשתו נדבקה אף היא, אך היא בניגוד לטראמפ בן ה-74 שאושפז, נשארה להחלים בבית הלבן.

נשיא ארצות הברית בן ה-74, שנדבק בקורונה אושפז בבית חולים צבאי, והוא מקבל כעת טיפול ניסיוני נגד הנגיף. על פי הדיווחים טראמפ סובל מתסמינים, וכדי שיוכל לקבל טיפול מיידי במידה ותחול הידרדרות הוא פונה לבית החולים.

עקב גילו של הנשיא האמריקני הנמצא בקבוצת סיכון, ולכן הוא פונה לבית החולים. לפי גורמים בבית הלבן הפינוי נועד בשביל זהירות והנשיא ישהה בבית החולים כמה ימים.

טראמפ הגיב לדברים בסרטון בטוויטר: "מצבי טוב, אני חושב". בנוסף, לפחות שמונה אנשים הנחשבים מקורבים לנשיא אובחנו עם קורונה.

הנשיא פונה אתמול במסוק לבית החולים הצבאי וולטר ריד הסמוך לוושינגטון הבירה, יממה לאחר שהתגלה כי נדבק בקורונה.

בסרטון שפורסם מהבית הלבן לפני שפונה, אמר טראמפ כי "אני חושב שמצבי טוב מאוד, אבל אנחנו הולכים לוודא שהכל הולך טוב". הוא הוסיף כי אשתו מלאניה טראמפ, שנדבקה בקורונה, מרגישה טוב והיא נשארת בבית הלבן. טראמפ מטופל בוויטמין D, אבץ, מלאטונין, אספירין ותרופה לצרבת בשם פמוטודין, כך דווח בכלי התקשורת בארצות הברית.

בתוך כך הרופא של הנשיא דונלד טראמפ דיווח כי חל שיפור במצב הנשיא, "הנשיא אינו מתקשה בנשימה וכבר לא סובל מחום", אמר הרופא, הרופא סרב להתייחס האם הנשיא קיבל טיפול בחמצן.

ד"ר שון קונלי, רופאו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מסר לפני מספר שעות עדכון על מצבו של הנשיא בבית החולים הצבאי, הוא אמר כי הוא ושאר הרופאים "מרוצים מאוד משיפור במצבו של הנשיא ביממה האחרונה" הרופא ציין כי מצב הרוח של הנשיא טוב מאוד. קונלי ציין כי הנשיא לא מטופל בחמצן, ולמרות שנשאל על כך כמה פעמים הוא סרב להתייחס לדיווח כי טראמפ טופל בחמצן. מנגד, סוכנות הידיעות AP דיווחה כי טראמפ קיבל טיפול בחמצן לפני שאושפז בבית החולים.

בתוך כך דוברת הבית הלבן מסרה כי סמכויותיו של הנשיא לא יועברו לסגנו מייק פנס. סגן הנשיא ערך הבוקר בדיקת קורונה נוספת, ולא אובחן כנשא של נגיף הקורונה.

מנגד גורם המכיר את מצב בריאותו של הנשיא אמר לכתבים בבית הלבן: "מצבו של הנשיא במהלך 24 השעות האחרונות היו מאוד מדאיגות ו-48 השעות הבאות יהיו קריטיות מבחינת הטיפול שלו, אנחנו עדיין לא בדרך ברורה להחלמה מלאה".

על פי העדכון משעות הערב: הרופא של טראמפ אומר כי הנשיא "נמצא במצב טוב", וכעת הוא בבדיקה על ידי תשעה רופאים שעל פי תיאוריהם הם בעלי ניסיון במגוון תחומים רפואיים, ועושים את מירב המאמצים בכדי להעניק את הטיפול לאיש המפורסם ביותר בעולם.

בדקות האחרונות (20:00) הנשיא טראמפ צייץ בטוויטר: "רופאים, אחיות וכולם במרכז הרפואי הגדול וולטר ריד, ואחרים ממוסדות מדהימים שהצטרפו אליהם, מדהימים !!! התקדמות אדירה הושגה בששת החודשים האחרונים בלחימה במכה הזו, בעזרתם אני מרגיש טוב!".

דונלד טראמפ מלניה טרמפ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד