י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעלי העסקים זועמים

גל פריצות בבני ברק: כעשר חנויות נפרצו במהלך החג • צפו בתיעוד

למעלה מעשר חנויות נפרצו במהלך החג ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, ומחלקן נגנבו סכומי כסף גדולים • בעלי העסקים בעיר זועמים על גורמי האכיפה וטוענים כי לא נעשים מאמצים לאתר את הפורצים • צפו

גל פריצות בבני ברק: כעשר חנויות נפרצו במהלך החג • צפו בתיעוד
אחת החנויות שנפרצו צילום: מתוך הסרטון

תושבי בני ברק שמורגלים למראות הוונדליזם מידי שבת במהלך החודשים האחרונים, נדהמו לגלות כי במהלך החג גורמי השוליים עלו שלב ופרצו לעסקים רבים ברחוב המרכזי.

רק במוצאי החג התגלה הנזק הגדול, כשלמעלה מעשר חנויות נפרצו על ידי חשודים שהצליחו להימלט, כאשר לחלק מהחנויות נגרם נזק כבד. טרם ברור מה מטרת הפריצה ובעלי העסקים מבצעים כעת הערכת נזקים.

תושב העיר ובעל חנות שנפרצה במהלך השבת זועם בשיחה ל'בחדרי חרדים' ואומר: "אנחנו משלמים אגרת שמירה מידי חודש והמצב לא משתפר. נוער שוליים משתולל בעיר ומאות פריצות אירעו במהלך החודשים האחרונים, גורמי האכיפה לא עושים מספיק בשביל למגר את התופעות".

בעל עסק נוסף שחנותו נפרצה מאשים באופן ישיר את גורמי האכיפה. "בעלי העסקים הגישו בחודשים האחרונים אין ספור תלונות במשטרה, צירפו צילומי וידיאו שבחלקם רואים באופן ברור את זהות הפורצים, והמגמה לא משתנה", הוא אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "רק בשבת האחרונה נפרצו עשרות חנויות ברחבי העיר".

"אמנם טרם ברורה מטרת הפריצות", הוא מוסיף, "אך אנו בעלי עסקים דורשים מהמשטרה לפעול עם כל הכלים, כדי למגר את התופעה".

פריצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד