י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד מרגש

חיזקי טורנהיים נהיה בן 11 והרבי כיבדו בגלילה

הילד המתוק חיזקי טורנהיים שמרגש את העולם היהודי פעם אחר פעם בדברי חיזוק, נהיה בן 11 ולכבוד המאורע, זכה להתפלל עם האדמו"ר מסאדיגורה שכיבדו ב'גלילת ספר התורה' • צפו בתיעוד 

חיזקי טורנהיים נהיה בן 11 והרבי כיבדו בגלילה
חזקי טורנהיים הבוקר בחצר סאדיגורה צילום: שוקי לרר

חיזקי טורנהיים ממודיעין עלית, הילד שריגש מדינה שלמה בכל הליכותיו חגג את יום הולדתו ה- 11 בשעה טובה ומוצלחת והגיע להתפלל במניין המצומצם אצל האדמו"ר מסאדיגורה בבני ברק.

חיזקי הוא ילד הסובל ממחלה נדירה, נמצא בקבוצת סיכון בשל נגיף הקורונה בשל מחלה נדירה שפוגעת בעצמות. ולאחרונה נבנה עבורו קפסולה אישית שבעזרתה הוא יכול לצאת מהבית לתלמוד תורה.

היום בבוקר (א' דחול המועד) הגיע חזקי יחד עם אביו להתפלל אצל הרבי מסאדיגורה, החצר אליה הם משתייכים והרבי כיבד אותו בגלילה. 

לאחר התפילה, השתתף בלחיים טיש שנערך בסוכה והרבי נתן לו עוגה וברכו באריכות ימים ושנים טובות.

בתחילת הגל הראשון של הקורונה התפרסמו דבריו של חיזקי טורנהיים, שאמר: "יהודים יקרים, גם אני חזקי כמו כל עם ישראל נמצא סגור ומסוגר ולא יוצא מהבית בגלל וירוס שמשגע את כל העולם והוא יותר קטן מהיתוש שהיה לטיטוס".

הוא הוסיף, "זה נכון שצריך להקפיד להוראות ולהנחיות של משרד הבריאות במדויק זה פיקוח נפש. רציתי לומר לכם שתי נקודות, תמיד צריך להיות במצב רוח שמח ומרומם. ומהניסיון שלי אני אומר לכם שזה עוזר מאוד".

חזקי סיים את דבריו עם האופטימיות הנצחית שלו: "אנחנו עם מעל המזל ובכל רגע הקדוש ברוך הוא יכול לשנות לגמרי את כל התחזיות של הרופאים, אם כולנו נהיה יחד, שמחים וחזקים ננצח כולנו יחד את הקורונה ונקבל את פני משיח צדקנו בקרוב אמן".

הצלם שוקי לרר תיעד 

חיזקי טורנהיים חסידות סאדיגורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד