י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התושבים לועגים

צפו: הבלשים 'החרדים' נתפסו בעין העדשה

כך פועלת המשטרה במוקדי המהומות בירושלים. הלילה נחשפה זהותם של גבר ואישה מחופשים לחרדים שנטמעו במוקדי המחאות הסוערות בירושלים ובבוא העת הסתערו ועצרו מפגינים חרדים. מתברר מדובר בשוטר ושוטרת מחופשים. התושבים לועגים למשטרה על המהלך: "תחפושת לא מוצלחת"

צפו: הבלשים 'החרדים' נתפסו בעין העדשה
הבלש והבלשית בפעולה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בימים האחרונים סוערות הרוחות בשכונות החרדיות במרכז ירושלים בצל אכיפת המשטרה נגד ההתקהלויות הבלתי חוקיות ומפרי התקנות. אמש (שני) הגבירה המשטרה את האכיפה וביצעה מעצרים נגד מפרי הסדר הציבורי. לצורך כך, במשטרת ירושלים הפעילו בלשים בלבוש חרדי, שניים מהם זוהו על ידי המפגינים - גבר ואישה מחופשים לחרדים. הגבר תועד לבוש כבחור ישיבה לכל דבר ועניין והאישה שוטרת מוכרת מהפגנות קודמות היתה לבושה בצניעות מוקפדת כאחת מבנות מאה שערים.

תושבי השכונה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' לעגו להתנהלות המשטרה וטענו כי מדובר ב"תחפושת לא מוצלחת" וכי לטענתם כל מי שמתגורר בשכונה יזהה אותם באופן מיידי. 

"המשטרה מנסה להתמודד עם הפרות הסדר וההתקהלויות ללא הצלחה, אז היא משתמשת באמצעים מיושנים שכבר לא עובדים על תושבי האזור", מסביר נחמן, תושב השכונה בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "כל ילד יכול זהות תוך רגעים ספורים שמדובר בתחפושת. המשטרה צריכה לחשוב על אמצעים אחרים", הוא מוסיף.

כזכור, בעימותים שפרצו הלילה, שוב, על רקע אכיפת המשטרה בשמחות בית השואבה שמתקיימות בניגוד להנחיות, נעצרו חמישה בני אדם שעל פי המשטרה השליכו אבנים והפרו את הסדר הציבורי.

תושבי השכונה ממשיכים להתלונן, כי במהלך האכיפה המשטרה מפעילה אלימות בלתי מידתית. במספר תיעודים שפורסמו ברשת בימים האחרונים נראים שוטרים מתנהגים באלימות, עוצרים אזרחים שלא ביצעו אף עבירה, אחד מהם אף נעצר בזמן שתיעד את פעילות המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי במהלך הלילה התקיימו הפרות סדר באזור רחוב שבטי ישראל בירושלים, כוחות משטרה שפעלו להשבת הסדר עצרו 5 חשודים בגין יידוי אבנים ותקיפת שוטרים והם הועברו לחקירה.

אתמול כזכור, פורסם סרטון מהפגנה שהתרחשה ביום ראשון בירושלים, ובו תועד מפקד תחנת לב הבירה, סנ"צ שימי מרציאנו מכה באלימות קשה ילד קטן, זורק אותו על הרצפה בחוזקה ואף סוטר בפניו.

בלשים תחפושת שכונת מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד