י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חולה קורונה נתפס ונקנס

12 בתי כנסת נסגרו בבני ברק; מהומות ועצורים במודיעין עילית

במסגרת פעילות אכיפת הנחיות הסגר, פשטו שוטרים על העיר בני ברק והביאו לסגירתם של 12 בתי כנסת שפעלו תוך התקהלויות אסורות. באחד מהם אותר חולה קורונה שנקנס בחמשת אלפים שקלים והוחזר לביתו לבידוד | לפחות ארבעה עצורים בעימותים עם שוטרים במודיעין עילית

12 בתי כנסת נסגרו בבני ברק; מהומות ועצורים במודיעין עילית
שוטרים. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כוחות המשטרה פשטו הערב (שלישי) על 12 בתי כנסת בבני ברק שבהם התקיימו התקהלויות בניגוד לחוק וסגרו אותם. השוטרים, רשמו דו"חות לגבאים וההתקהלויות פוזרו. באחד בתי הכנסת נתפס חולה קורונה מאומת. הוא נקנס ב-5,000 שקלים והוחזר לביתו לבידוד.

מוקדם יותר הערב הפגינו עשרות מאנשי 'הפלג הירושלמי' מול נקודת המשטרה ברחוב ירושלים בבני ברק על רקע אכיפת תקנות הקורונה. כוח משטרה שהה במקום ומנע את הפרות הסדר. המפגינים התפזרו לאחר זמן קצר ולא נרשמו עימותים חריגים.

מהמשטרה נמסר כי בפעילות יזומה שבוצעה בבני ברק, איתרו השוטרים 12 בתי כנסת פתוחים ובהם התקהלות בלתי חוקית של עשרות אנשים. בבדיקה עלה כי אחד מהמתקהלים הינו חולה קורונה מאומת שהפר חובת בידוד. המשטרה הורתה על פיזורם של המתקהלים ורשמה דוחות בגין התקהלות אסורה. לחולה קורונה ניתן דו"ח בגין הפרת הבידוד.

כמו כן, במהלך פעילות של כוחות משטרה לאכיפת התקנות בעיר מודיעין עילית החלו מאות מתקהלים להקיף את ניידות המשטרה ולהפר את הסדר. המתקהלים יידו אבנים והשליכו חפצים לעבר הכוחות ולעבר רכבי המשטרה.

כוחות משטרה נוספים הוזעקו למקום, לפחות ארבעה מפרי סדר וסגר עוכבו לחקירה.

אחד מאנשי 'הפלג הירושלמי' במודיעין עילית טוען בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי בבית הכנסת 'יוצאי חדרה' בקרית ספר שהו חמישה אנשים בלבד, וכי המשטרה היא זו שגרמה למאות אנשים לצאת לרחובה של עיר.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה אחד השוטרים במקום, תוקף בברוטליות ילד צעיר.

לטענת המפגינים במקום, צעיר כבן 17 פונה לבית החולים לאחר שהותקף על ידי שוטרים.

"משטרת ישראל תמשיך בפעילות האכיפה למען שמירה על שלום הציבור ובריאותו. הישמעות להנחיות הינה מצילת חיים", נמסר מהמשטרה.

סגירת בתי כנסת קורונה אכיפת המשטרה הסגר על בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד