ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
סותר את עצמו

יו"ר ארגון הבריאות העולמי: ייתכן חיסון בחודשיים הקרובים

יו"ר ארגון הבריאות העולמי אמר בסיום ישיבה שהתפרסה על פני יומיים כי ייתכן ועד סוף השנה הנוכחית יהיה חיסון זמין למחלה. "בכוונתנו להפיץ 2 מיליארד יחידות מהחיסונים הללו עד סוף 2021" • רק לאחרונה הרחיק האיש את תחזיותיו להשגת החיסון

יו"ר ארגון הבריאות העולמי: ייתכן חיסון בחודשיים הקרובים
בית חולים בעידן הקורונה צילום: פלאש 90

יו"ר ארגון הבריאות העולמי טדרוס אדנהום גברהיסוס אמר בסיום ישיבה שנמשכה על פני יומיים ועסקה בהתפשטות מגפת הקורונה העולמית, כי ייתכן ועד סוף השנה הנוכחית יהיה חיסון זמין למחלה.

"כרגע יש התקדמות עם תשעה חיסונים ניסיוניים בהובלת ארגון הבריאות העולמי, ובכוונתנו להפיץ 2 מיליארד יחידות מהחיסונים הללו עד סוף 2021", אמר טדרוס.

דבריו של האיש לא עומדים בקנה אחד עם הערכות מוקדמות שפיזר, לפיהן רק לקראת חודש מאי 2021 יסתיימו הליכי פיתוח החיסון.

נזכיר כי האיש זכה בעבר לביקורת צולבת מצד ארה"ב וטראמפ. נטען כלפיו כי שיתף פעולה עם מזימת הסתרת התפשטות הנגיף במחוז וואהן שבסין, וכי למרות שידע על הימצאות הנגיף בשלב מוקדם, סייע לסין להסתיר את דבר ההתפשטות, עד שהיא יצאה משליטה.

הוא כמובן דחה את ההאשמות וטען כי פעל על פי הכללים המקובלים וכי בשלב המוקדם טרם נודעו ממדי התפשטות הנגיף ומידת המסוכנות שלו.

כך או כך, הערכות סותרות הנשמעות מפי האדם שאמור להציג את התחזית המדוייקת ביותר בכל הקשור למאבק בנגיף, מערערות את האמון הסדוק לו זוכה ארגון הבריאות העולמי הפועל בחסות האו"ם.

 

קורונה ארגון הבריאות העולמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד