י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעל תפקיד בכיר במד"א

פרשת בדיקות הקורונה הפיראטיות: נעצר חשוד נוסף

חקירת המשטרה בפרשת ביצוע בדיקות קורונה פיראטיות עבור תשלום על ידי מתנדבים בארגון מד"א מסתעפת עם מעצרו היום של חשוד נוסף בפרשה בעל תפקיד בכיר בתחנת מד"א בירושלים. מחר יובא לדיון בהארכת מעצרו

פרשת בדיקות הקורונה הפיראטיות: נעצר חשוד נוסף
חפ"ק מד"א לנטילת דגימות צילום: Chen Leopold/Flash90

הותר לפרסום כי משטרת ישראל עצרה היום (חמישי) חשוד נוסף, בעל תפקיד בכיר במד"א ירושלים, במסגרת חקירת הפרשה של ביצוע בדיקות קורונה פיראטיות בעבור תשלום.

החשוד יובא מחר בשעות הבוקר לבית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרו.

כזכור, היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, פתחה בחקירת המשטרה הסמויה לאחר דיווח שהתקבל מהנהלת מד"א, אודות חשד לביצוען של בדיקות קורונה באופן פיראטי לאזרחים, ע"י מתנדב מד"א, בעבור תשלום.

עם מעצרו של החשוד לחקירה, חשפו חוקרי המשטרה את שיטת הפעולה, שבה מעורבים חשודים נוספים, בהם מתנדבים נוספים ובעלי מעבדות בישראל וברמאללה.

עוד עלה מהחקירה, כי החשודים הגיעו למקומות שונים בישראל וגם לנתב"ג, על מנת לבצע בדיקות קורונה, שחלקם עפ"י החשד בוצעו באופן כזה, שתוצאותיהן יצאו שליליות על מנת ש"הלקוחות", יוכלו להיכנס ולצאת מהמדינה כאוות נפשם תוך הצגת התוצאות השליליות.

לאחר ביצוע הבדיקות הפיראטיות, החשודים נהגו להעביר את הבדיקות למעבדה בשטחי הרשות הפלסטינית ומעבדה פרטית בירושלים, וזאת עפ"י החשד במטרה שתוצאותיהן לא ימצאו את דרכן למאגר משרד הבריאות וכך ישארו אנונימיות, והן הועברו באופן פרטני ל"לקוחות".

עד כה נעצרו ששה מעורבים, חמשה בתחילת השבוע שמעצרם הוארך וחשוד נוסף בכיר במד"א שנעצר היום.

קורונה מגן דוד אדום גל מעצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד