י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בתים עלו באש

שריפת ענק סמוך למודיעין עילית: תושבים פונו בכפר האורנים

בעקבות שריפת קוצים ענקית שפרצה בין כפר האורנים למודיעין עילית, פונו מבתיהם תושבים המתגוררים בקו הראשון הסמוך לאש | כוחות גדולים בסיוע מטוסי כיבוי פועלים באזור בניסיון להשתלט על השריפה

שריפת ענק סמוך למודיעין עילית: תושבים פונו בכפר האורנים
ניסיונות הכיבוי סמוך למודיעין עילית צילום: כבאות והצלה

לוחמי האש יחד עם שוטרי תחנת מודיעין עילית ומטוסי כיבוי פועלים בשעות האחרונות בשריפת ענק שפרצה בשטח הפתוח בין כפר האורנים, לעיר מודיעין עילית. נכון לשעה זו מספר בתים שאינו ידוע עלו באש ובדקות האחרונות החל באופן רשמי של קו הבתים הראשון הסמוך לשריפה.

נכון לעכשיו לא ידוע מה גרם להתפרצות השריפה, ובחסדי שמים לא ידוע כל נפגעים. התושבים מדווחים כי כ-2,500 מתושבי היישוב פונו מבתיהם. בכבאות והצלה ובמשטרה שקולים לבצע פינוי נוסף במידה והאש תמשיך להתפשט.

מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת מודיעין עלית בסיוע טייסת הכיבוי של המערך האווירי במשטרת ישראל, פועלים בשעה זו יחד עם כוחות כב"ה בכפר אורנים בעקבות שריפת חורש שהתפשטה בתוך הישוב. השוטרים פועלים לפינוי כלל התושבים והכוונת הכוחות מהמסוק המשטרתי אל מוקדי האש ומגמות ההתפשטות.

מפקד מחוז ש"י במשטרה ופיקוד המחוז נמצאים במקום ויקיימו הערכת מצב עם כלל גורמי ההצלה השונים. 

בתוך כך, שריפות נוספות פרצו במקומות נוספים רחבי הארץ. כך, באום אל קוטוף שבוואדי ערה פרצה שריפת ענק ותושבים רבים פונו מבתיהם. סגן מפקד מרחב מנשה סגן ניצב רמי רז סיים לפני זמן קצר הערכת מצב בשיתוף מפקד תחנת עירון, קציני משטרה נוספים וגופי חירום והצלה, במטרה לבחון את היערכות הכוחות, המוכנות המבצעית והמענה המשולב, למען שלום הציבור.

בתום הערכת המצב הוא ציין כי מדובר בשריפה שמקורה בחורש טבעי באזור, כרגע עדיין אין שליטה על השריפה והחל פינוי בתים מהכפר. המשטרה מבקשת מציבור הנהגים להיות קשובים להנחיות והסדרי התנועה, המופצים דרך אמצעי התקשורת.

שריפה פינוי בתים מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד