י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אובחן כחיובי לקורונה

עצוב: המפקד החרדי מאיכילוב התמוטט ונפטר

מיכאל לוי, תושב בני ברק, מי שהיה מוכר במשך שנים כמפקד נקודת המשטרה בבית החולים איכילוב בתל אביב נפטר במהלך החג, אחרי שהתמוטט ביום כיפור ואובחן כחיובי לקורונה | אחרי שפונה לבית החולים זיהו הרופאים דימום במוחו, ככל הנראה כתוצאה מהנפילה. בימים האחרונים חלה הידרדרות במצבו

עצוב: המפקד החרדי מאיכילוב התמוטט ונפטר
מיכאל לוי ז"ל צילום: באדיבות המצלם

אחרי שהתמוטט ואובחן כחולה בנגיף הקורונה, במהלך החג הלך לעולמו רב סמל בכיר מיכאל לוי, ששימש בשנים האחרונות כמפקד נקודת המשטרה בבית החולים איכילוב בתל אביב. לוי, כך מספרים חבריו, היה אדם שמח במיוחד שנהג לבדר את הסובבים אותו בכל הזדמנות.

לוי, בן 55, ששימש בזמנו הפרטי כפייטן, התגורר בבני ברק שם גידל את ששת ילדיו. ילדיו שחלקם לומדים בישיבות, קיבלו בהלם את ההודעה על פטירתו. מכריו מספרים כי חינך כל חייו את ילדיו בדרך ישראל סבא.

במהלך יום כיפור, בזמן שהיה בתפילה בבית הכנסת, הוא התמוטט בפתאומיות ופונה באמבולנס לבית החולים איכילוב, שם גילו הרופאים כי נדבק בקורונה, זאת בנוסף לדימום מאסיבי במוחו שנגרם ככל הנראה כתוצאה מהנפילה. הוא הורדם והונשם ובימים האחרונים חלה הדרדרות חמורה במצבו.

"תמיד היה חיוך על פניו, מעולם לא ראית אותו בעצבות", מספר איציק, אחד מעובדי בית החולים בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. לדבריו, "מאז שמיכאל אושפז, כל הצוות הרפואי דאגו והתפללו לשלומו. קיבלנו בהלם מוחלט את ההודעה שהוא נפטר. הוא היה צעיר, הן בגילו והן ברוחו. זה עצוב מאוד".


איכילוב שוטר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד