י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הגיעו לה מים עד נפש"

הדד-ליין לתקציב: מנכ"לית משרד האוצר הודיעה על התפטרותה

בהודעות תודה הדדיות סיכמו היום שר האוצר ישראל כ"ץ ומנכלי"ת משרדו קרן טרנר שנים של עבודה משותפת | "קרן ניסתה לתת צ׳אנס. אבל ראתה שאין עבודת מטה. אין תקציב. אין החלטות מקצועיות. הגיעו לה מים עד נפש והיא החליטה להתפטר"

הדד-ליין לתקציב: מנכ"לית משרד האוצר הודיעה על התפטרותה
משרד האוצר צילום: פלאש 90

שר האוצר, ישראל כ״ץ, ומנכ״לית משרדו, קרן טרנר, מודיעים היום (ראשון) כי הגיעו להסכמה משותפת על סיום תפקידה של טרנר בשבועות הקרובים וזאת לאור בקשתה האישית.

טרנר מתפטרת חצי שנה לאחר המינוי שלה. ולאחר שעבדה תחת ישראל כ"ץ עוד בעת כהונתו כשר התחבורה. את מקומה ימלא מנהל רשות המיסים, ערן יעקב, שיכהן כממלא מקום המנכ"ל עד למינוי קבע שיסוכם בהמשך.

שר האוצר ישראל כ״ץ אמר על מהלך ההתפטרות של טרנר, ״עבודתה של קרן הייתה יוצאת דופן ותרמה רבות למגזר הציבורי ולאזרחי המדינה. אני מודה לה בשמי ובשם ממשלת ישראל על שנים של עבודה משותפת במשרדי התחבורה והאוצר, שהובילה להישגים רבים שהשפיעו על כל בית בישראל. אני מאחל לקרן הצלחה רבה בהמשך הדרך״.

המנכ״לית המתפטרת קרן טרנר אמרה "אני מודה לשר כ״ץ על שנים ארוכות של עבודה משותפת למען רווחת אזרחי ישראל במשרדי התחבורה והאוצר. אני משוכנעת שיחד עם אנשי המקצוע המסורים במשרד, הוא ינהיג תכנית כלכלית רחבה לטיפול במשבר הכלכלי עקב התפרצות נגיף הקורונה".

"אני רוצה להודות לשר כ"ץ על האמון ועל הזכות הגדולה לעבוד איתו לאורך הדרך בתפקידים השונים ולשרת את אזרחי המדינה במשך שנים ארוכות של עשייה במגזר הציבורי" הוסיפה טרנר.

העיתונאי ברק רביד צייץ וכתב "‏מקור ששוחח עם מנכ"לית משרד האוצר קרן טרנר בימים האחרונים אומר לי: קרן ניסתה לתת צ׳אנס. אבל ראתה שאין עבודת מטה. אין תקציב. אין החלטות מקצועיות. הגיעו לה מים עד נפש והיא החליטה להתפטר"

בתגובה להתפטרותה של טרנר ניצלו באופוזיציה את ההזדמנות לתקוף שוב את חברי הקואליציה.

‏ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו תקף "הודעה לחבורת הנאיבים מכחול לבן: הבחירות כבר כאן. טרנר נדחפה החוצה כדי שלא תפריע בהזזת תקציבים במהלך מערכת הבחירות. יש מבין?"

גם ח"כ עופר שלח אמר בתגובה "ברכותי לנתניהו וישראל כץ על השלמת מלאכת החיסול של צמרת האוצר. תקציב אין, המשק קורס, והמנכ״לית המוכשרת שכץ מינה אומרת די אחרי ארבעה חודשים בתפקיד.
כל כך הרבה נזק בכל כך מעט זמן. מכל העולם מתקשרים ללמוד איך עושים את זה

ח"כ ניצן הורביץ ממרץ הצטרף אף הוא למגיבים ואמר "התפטרות טרנר - הבעת אי אמון בממשלה. גם הבכירים ביותר בתוך המערכת לא יכולים לתת גיבוי ולהיות חלק מהכשלון המהדהד הזה. נתניהו וכץ ממשיכים לעשות למשק וידוא הריגה וסוגרים מדינה שלמה מטעמים פוליטיים. הממשלה איבדה את היכולת לתפקד".

משרד האוצר ישראל כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד