י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תכנית היציאה

נתניהו קודם הדיון בקבינט: "יש סימנים ראשונים של הצלחה" • צפו

ראש הממשלה נתניהו אמר קודם שהחל הדיון בקבינט הקורונה בתוכנית החזרה שלגרה, כי יש סימנים לכך שישנה ירידה משמעותית בתחלואה • "אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה" • צפו

נתניהו קודם הדיון בקבינט: "יש סימנים ראשונים של הצלחה" • צפו
בנימין נתניהו בלשכתו צילום: באדיבות המצלם

קודם ישיבת שרי קבינט הקורונה, שדנים שעה זו במתווה החזרה לשגרה, פנה ראש המשלה לציבור והדגיש כי יש סימני הצלחה לסגר. 

"אני עומד להתחיל עכשיו דיון עם צוות השרים לקראת ההחלטה החשובה מאוד בקבינט הקורונה ביום שלישי," פתח ראש הממשלה. "אני יודע שהסגר הוא קשה לכולנו, אבל אני בטוח שרוב הציבור מבין היום שההחלטה שהובלתי על סגר הייתה הכרחית. היא הצילה אותנו מעלייה גיאומטרית של תחלואה, של תמותה, של חולים קשים, ועדיין מוקדם מדי לברך על המוגמר".

נתניהו אמר כי "יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה".

ראש הממשלה פירט על המתווה המדורג שלחזרה לשגרה, עליו דנים בשעה זו כאמור שרי הממשלה: "אנחנו נפתח את העסקים של עד 10 אנשים שלא מקבלים קהל, נפתח גם את הגיל הרך, אבל נעשה את זה ושלבים אחרים בהדרגה, בזהירות, ועם מדדים ברורים למעבר משלב לשלב".

נתניהו פנה לציבור ודרש להמשיך לשמור על ההנחיות: "אני מבקש את המשך שיתוף הפעולה שלכם - כי נצליח רק אם נפעל יחד. בשעה שהתחלואה באירופה מזנקת, אצלנו היא יורדת. בשעה שאירופה עם ערים שלמות בגודל של מדינת ישראל נכנסת לסגר, אנחנו יוצאים מהסגר. אם נפעל נכון - ננצח את המחלה. אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם. תודה לכם."

קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד