י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לא היה לה כוח לנשום"

טרגדיה: בת 23 מתה מקורונה לאחר שילדה את בנה

בבית החולים סורוקה נפטרה בסוף השבוע יולדת בת 23 שחלתה בקורונה וילדה את בנה בניתוח חירום. אביה סיפר כי "בעלה נפרד ממנה דרך המסך" וקבע: "הקורונה זה וירוס מסוכן"

טרגדיה: בת 23 מתה מקורונה לאחר שילדה את בנה
חדר לידה צילום: Chen Leopold/Flash 90

טרגדיה בבית החולים סורוקה: בבית החולים סורוקה מתה בסוף השבוע צעירה בת 23, תושבת אחד הישובים הבדואים בדרום, לאחר שחלתה בקורונה. היולדת נפטרה לאחר שילדה תינוק בניתוח חירום.

לפי הדיווח בתוכנית "בחצי היום" בכאן רשת ב', היולדת, נוהא אבו סיאם, הייתה בריאה לפני שחלתה ונדבקה בזמן שהייתה בשמירת היריון בביתה. לאחר שאושפזה, מצבה התדרדר והוחלט בבית החולים ליילד את התינוק, שנולד בריא.

עם זאת, מצבה של האם המשיך לאחר הניתוח להידרדר, ובסוף השבוע כאמור היא מתה. התינוק וילדתה הנוספת של הצעירה נמצאים בחזקת המשפחה.

מדובר במקרה הראשון שבו מתה בישראל יולדת מקורונה, אם כי לפי הדיווחים ישנה יולדת צעירה נוספת הנמצאת במצב קשה לאחר שחלתה בקורונה.

ד"ר מאזן אבו סיאם, קרוב משפחה שלה, שהפך בפועל לפרויקטור הקורונה במגזר הבדואי, אומר ש"לא ברור לגמרי איך נדבקה, כי היא הייתה בשמירה בסיכון גבוה בבית". הוא סיפר כי "יש לה עוד תינוקת בת שנתיים. האחות של בעלה אימצה את שני הילדים". עוד הוסיף אבו סיאם, כי בציבור הערבי הפנימו כבר את הסכנה הטמונה במגיפה, ושם פועלים למגר את המחלה – דבר שבא לידי ביטוי שעובדה שהישובים הבדואים הפכו מ'אדומים' ל'צהובים' בתוך פרק זמן קצר של שבועיים.

אביה, ג'אבר, אמר לאסתי פרז בכאן רשת ב' כי: "קורונה זה וירוס מסוכן, לא היה לה כוח לנשום. היא הייתה בריאה ב-100%". האב הוסיף כי "בעלה נפרד ממנה דרך המסך".

קורונה בית חולים סורוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד