ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"מרגישים בשכונת פשע"

בעלי העסקים חסרי אונים: שוב - גל פריצות לחנויות בבני ברק

גל הפריצות לחנויות בבני ברק נמשך: מספר חנויות נפרצו הלילה ברחוב רבי עקיבא המרכזי בעיר • רק לפני כשבוע נפרצו מספר חנויות נוספות ובעלי העסקים זועמים: "מרגישים בשכונת פשע, פניותינו לגורמי האכיפה לא נענות" • צפו בתיעוד

בעלי העסקים חסרי אונים: שוב - גל פריצות לחנויות בבני ברק
הפריצה בב"ב צילום: מתוך הסרטון

בצל משבר הקורונה שמביא איתו הפסדים כלכליים כבדים, בעלי העסקים בעיר בני ברק סובלים מזה תקופה מפריצות חוזרות ונשנות לחנויות, בעיקר בשעות הלילה בעת שתושבי העיר נמים את שנתם. רק לפני כשבועיים, בליל החג הראשון של סוכות, נפרצו בלילה אחד, עשרות חנויות ברחובות מרכזיים בעיר. בחלק מהן נגרמו נזקים כבדים ונגנבו אלפי שקלים.

בחודש האחרון עלתה התופעה שלב, כשהפורצים מבצעים את הפריצות ב"צורה סיטונאית", כפי שמגדיר זאת אחד מבעלי העסקים בעיר שהחנות שבבעלותו נפרצה. השיטה בכל הפריצות - זהה. הפורץ מגיע רכוב על אופניים כשמסכה כל פניו, פורץ את המנעול באמצעות פלייר ומנסה לגנוב את הקופה בשלמותה.

הפריצה למאפיית כץ\\באדיבות קוריץ מערכות

הלילה (בין שני לשלישי), שוב נפרצו כמה חנויות ברחוב רבי עקיבא המרכזי, כאשר הפורצים משתמשים ככל הנראה בכלי פריצה מתקדמים. בין העסקים שנפרצו, מאפיית כץ המיתולוגית וחנות הסלולר 'היימיש פון'.

בעלי העסקים זועמים על המצב ודורשים פתרונות מגורמי האכיפה. "זה מרגיש כאילו אנחנו גרים בעיר פשע", אומר בכעס אחד מבעלי העסקים בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "לילה אחרי לילה נפרצות חנויות, נגרמים נזקים כבדים ואף אחד לא חושב לעשות מעשה. למרות פניותנו למשטרה ולגורמי האכיפה העירוניים, הפריצות נמשכות".

כאמור, בליל החג הראשון של סוכות, נפרצו כמעט עשרים חנויות ברחבי העיר ונגנבו אלפי שקלים. גם אז תועד הפורץ מגיע בשעת לילה מאוחרת, נכנס לחנויות ופורץ את הקופה. כעת, בעלי העסקים מקווים כי המשטרה תפעל בהקדם לאתר את הפורצים ותשיב את השקט לעיר.

מנדי קוריץ, בעלי חברת 'קוריץ מערכות' אומר ל'בחדרי חרדים': "אנחנו בטוחים שהמשטרה תעשה את עבודתה נאמנה ותחזיר את השקט לעסקים בעיר בני ברק, הסובלים מפריצות רבות בתקופה האחרונה. גאים להיות לצד הלקוחות שלנו גם בזמנים מאתגרים ולעמוד לימין המשטרה בהמצאת סרטוני האבטחה בתוך זמן קצר. עם זאת, חשוב לזכור כי מצלמות האבטחה לא בהכרח יעזרו למנוע את הפריצה הבאה. בנוסף למצלמות האבטחה חשוב מאוד להתקין מערכת אזעקה פעילה שהיא זאת שמונעת פריצה לעסק או לבית".

גל פריצות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד