י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

שבעה טיפים שיסיעו לך לשמור על בריאות השיער

רוצה ששיערך יהיה בריא ולא יבש? כך תדעי כיצד לשמור עליו מפני מלחים שאינם רצויים, ומה כדאי שתכניסי לתפריט האוכל היומי שלך? שבעה טיפים שיעזרו לך לשמור עליו בצורה הטובה ביותר

שבעה טיפים שיסיעו לך לשמור על בריאות השיער
שיער צילום: pixabay

שבעה טיפים לשמירה על בריאות השיער:

1. הימנעי מחפיפת השיער בכל יום. חפיפת יתר מייבשת את השיער ופוגעת בשמנים הטבעיים והחיוניים של הקרקפת. מומלץ לחפוף בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע.

2. השתמשי בשמפו ומסיכה ללא מלחים. המלחים מזיקים לשיער ולעור הקרקפת. לעומת זאת, שמפו ללא מלחים שומר על השמנים הטבעיים של השיער, מגן על הקרקפת ומעניק לחות טבעית לשיער.

3. העדיפי תכשירים שמכילים נוגדי חמצון. כמו, ויטמין e שמגן על השיער מפני נזקים.

4. ייבשי את השיער בצורה נכונה - לאחר החפיפה סחטי את השיער בעדינות והספיגי אותו מעט עם מגבת. שפשוף חזק עלול לגרום לשבירת השיער.

5. הוסיפי לתפריט שלך מאכלים שמעושרים בחלבון, אבץ וברזל כדי לזכות בשיער בריא ויפה. כגון, גרגירי חומוס, קיווי, ברוקולי, ביצים וגזר שהם מקורות מצויינים לכך.

6. המעיטי את השימוש במחליקי שיער למיניהן - כשעושים מחליק בתדירות גבוהה השיער נשרף, נשבר נחתך ומאבד מהברק ומהצורה הטבעית שלו. אך אם את אוהבת את המראה החלק. עדיף שתעשי החלקה אורגנית איכותית שמאושרת ממשרד הבריאות כהחלקה שתותיר את השיער שלך חלק, רך ונעים למגע במספרה איכותית.

7. לפני שאת נכנסת לים ולבריכה הרטיבי את השיער במים מהברז ולאחר מכן תמרחי עליו מסכת שיער איכותית. פעולה זאת מגנה על השיער מפני המלחים הרבים שמצויים בים ובבריכה.

הכתבה מאת: אורטל ג׳קי החלקות שיער

שיער בריאות טיפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד